یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
نشست ماهانه هیئت عاشقان ولایت به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج جامع مهدی (عج) برگزار شد؛
جهت تقویت بنیه فکری ،اعتقادی ،اخلاقی وتربیتی، نشست ماهانه هیئت عاشقان ولایت به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج جامع مهدی (عج) با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
باحضور فرماندهان پایگاهها ،حوزه ها ، مربیان وسرگروه های حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین با هدف تقویت بنیه فکری ،اعتقادی ،اخلاقی وتربیتی  نشست  ماهانه هیئت عاشقان ولایت به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج جامع مهدی (عج) با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

در این نشست برادر بسیجی توکل فرمانده پایگاه مقاومت بسیج جامع مهدی (عج) با خیرمقدم به حاضرین به ارائه گزارشی از فعالیت های پایگاه در زمینه های مختلف و به خصوص صالحین پرداخت و آمادگی اعتقادی،اخلاقی ونظامی وآگاهی علمی وعملی را لازمه بستر سازی ظهور دانستند و افزودند:یاران انقلاب جهانی حضرت محمد صلی ا… علیه وآله وسلم باید زمینه عمل به مبانی دینی را اول در خود وسپس در جامعه با انجام امر به معروف ونهی از منکر به وجود آورند.

و در ادامه برادر هادی مظفری به تشریح برنامه های سازندگی در بسیج مساجد و محلات و برنامه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شعار سال در اقدام و عمل تلاش داریم بیشتر برنامه های سازندگی در عرصه کار و فعالیت و تلاش و عرضه بنگاه های اقتصادی ایجاد شده و تلاش در جهت ایجاد اشتغال و تولید باشد.

وی افزود: امسال وام های خود اشتغالی خوبی تخصیص یافته که بسیجیان عزیزی که تمایل به ایجاد اشتغال و تولید پایدار دارند می توانند استفاده کنند و در راستای اردوهای جهادی و فعالیت های سازندگی نیز طرح ها و فعالیت های خوبی در حال اجراست که باید همه در این فعالیت ها و اردوها مشارکت فعال داشته باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تکیه به نیرو پتانسیل و فکر داخلی است ادامه داد: باید در این مسیر تلاش کنیم و اگر فکر و ایده و طرحی دارید ما استقبال می کنیم تا با ارائه مشورت و کار کارشناسی ایده های خوب را به ظهور و بروز برسانیم و از آن بهره برداری در زمینه تولید و اشتغال نماییم.

وی تصریح کرد: باید موضوع اقتصاد را جدی گرفته و در این زمینه تک تک ما مسئول هستیم و باید تلاش کنیم در تولید و اشتغال نقش داشته باشیم و می توانیم از حلقه های صالحین استفاده کرده و بتوانیم بنگاه های زود بازده ایجاد کنیم و با کمک هم دست به تولید و اشتغال بزنیم و ما در بسیج سازندگی نیز پشتیبانی می کنیم.

و در ادامه جلسات تخصصی مربیان با سرگروه های صالحین با موضوع اقتصاد مقاومتی در حلقه های صالحین به آقای دهقان یکی از مربیان حلقات صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز واگذار شد.

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2831.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2838.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2836.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2842.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2854.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2835.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: