یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
پیام تبریك بسیج فرهنگیان به مناسبت موفقیت دانش آموزان نی ریزی در کنکور95
بسج فرهنگیان نی ریز با صدور پیامی موفقیت دانش آموزان نی ریز را به دانش آموزان پر تلاش، فرهنگیان دلسوز و خانواده های بزرگوار و عموم مردم شهرستان نی ریز تبریك گفت.
به گزارش تنویر؛ مهدی خواجه زاده با صدور پیامی درخشش و موفقیت دانش آموزان خوش استعداد دبیرستان نمونه دولتی حضرت امام خمینی(ره) در كنكور سراسری 1395 را به دانش آموزان پر تلاش، فرهنگیان دلسوز و خانواده های بزرگوار و عموم مردم شهرستان نی ریز تبریک گفت.

متن كامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش و موفقیت دانش آموزان خوش استعداد دبیرستان نمونه دولتی حضرت امام خمینی(ره) در كنكور سراسری 1395 را به تمامی این عزیزان و دانش آموزان پر تلاش، فرهنگیان دلسوز و خانواده های بزرگوار و عموم مردم شهرستان نی ریز صمیمانه تبریك عرض می نمایم.

بی تردید این موفقیت نمود عینی از تلاش و سخت كوشی دانش آموزان، همت معلمان، همراهی والدین و نتیجه همدلی و همزبانی مسئولان و برنامه ریزان و اولیاء و مربیان در امر تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی است.

امیدوارم فرزندان شایسته و دانش آموزان افتخارآفرین با تداوم مجاهدات خویش در راه كسب علم ومعرفت و كمال با دلسوزی و همت مسئولین و دست اندركاران آموزش و پرورش استان در پاسداری از شهرت علمی و دینی دیار دارالعباده و دارالعلم با تلاشی دوچندان موفق و موید باشند.


بسیجی مهدی خواجه زاده

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان نی ریز

درخشش دانش آموزان آموزشگاه امام خمینی (ره) نی ریز در کنکور سراسری 95 – 94



نام:
ایمیل:
* نظر: