جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۹:۱۸
کد خبر: ۹۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
به همت سربازان گمنام سپاه زرقان
به گزارش تنویر زرقان و به نقل از فرمانده ناحیه ،تعداد انبوهی از دستگاه های رسیور ماهواره به همراه لوازم جانبی های آنها توسط سربازان گمنام این ناحیه کشف و ضبط گردید.
به گفته سرگرد مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرقان پس از تحقیقات گسترده مسول و عناصر اطلاعاتی این ناحیه در پی گزارشاتی مبنی بر اینکه دو نفر به نام های م-گ  و ع-ق  در کار تهیه توزیع و نصب ماهواره هستند،دیروز ساعت 19:00 با هماهنگی مقامات قضایی و باورود ضابطین اطلاعاتی این ناحیه به منزل فرد خاطی،موفق به کشف 168 دستگاه رسیور و 87 عدد دیش(بشقاب) و 99عدد پایه بشقاب و 400 عددسوییچر شدند.
سرگرد مجید علی پور در ادامه عنوان کرد طبق ماده دوم قانون ممنوعیت بکارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره،که در 23ام بهمن ماه 1373 به تصویب رسیده،نیروهای بسیج موظف است نسبت به جمع آوری این ابزار رسانه ای خطر ناک اقداام کند.
وی در ادامه سخنانی را درباره مضرات و آسیب های ماهواره بیان کرد و مواردی همچون مسخ فرهنگ جهانيان و ديكته نمودن الگوها و هنجارهاي تهاجمي، توسط رسانه هاي غربي ،تخريب هويت ملي ، افزايش جرايم توسط نمايش تصاوير خشونت بار و نزاع و كشتار ، تغيير و تخريب معاني و مفاهيمي همچون آزادي عقيده، آزادي بيان، حقوق بشر و ، ... تهي شدن زبان و ادبيات ملي از زيبايي هاي خاص خود ، آموزش و جذاب جلوه دادن تفريحات ناسالم براي جوانان ،ترويج مد گرايي و ارائه مدهاي آرايشي و پوششي نا بهنجار، القاي شكاف ميان مردم و حاكميت، ارائه اخبار و اطلاعات ناروا و تحريف اخبار و شايعه پراكني و از همه مهمتر تزلزل بنيان اخلاقي خانواده را برشمرد.
کشف و ضبط تعداد انبوهی گیرنده ماهواره از یک منزل شخصی

کشف و ضبط تعداد انبوهی گیرنده ماهواره از یک منزل شخصی

کشف و ضبط تعداد انبوهی گیرنده ماهواره از یک منزل شخصی
نام:
ایمیل:
* نظر: