پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۳:۱۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
فرمانده حوزه بسیج ادارات جهرم، راه اندازی شعبه دوم دفتر بسیج ادارات در فرمانداری ویژه، جمع آوری داوطلبانه 37 دستگاه ماهواره، توزیع پارچه چادر بین کارمندان با هدف ارزش گذاری حجاب اسلامی را از جمله فعالیتهای آن حوزه در سال جاری برشمرد.

در هفته دولت اعضای شورا و فرمانده هان پایگاه های بسیج کارمندی جهرم به همراه روسای ادارات جهرم با فرماندار ویژه آن شهرستان دیدار نمودند.

سعید دائمی فرمانده بسیج ادارات جهرم، راه اندازی شعبه دوم دفتر بسیج ادارات در فرمانداری ویژه، جمع آوری داوطلبانه 37 دستگاه ماهواره، توزیع پارچه چادر بین کارمندان با هدف ارزش گذاری حجاب اسلامی و ...را از جمله فعالیتهای آن حوزه در سال جاری برشمرد.

در این دیدار فرمانده بسیج ادارات خلاصه ای از عملکرد سالانه آن حوزه داد و گفت: یکی از اهداف بسیج ادارات جذب حداکثری کارمندان می باشد که خوشبختانه در سطح شهرستان جهرم از این هدف محقق گردیده است.

سعید دائمی در خصوص فعالیتهای فرهنگی بسیج ادارات تصریح نمود: در حوزه جنگ نرم یکی از نهادهای پیشگام و فعال است که در زمینه دجال واره جمع آوری 37 دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه، در زمینه حجاب ضمن توزیع پارچه چادر با قیمت مناسب بین کارمندان، همکاری در چاپ کتاب با موضوع حجاب از سیره شهدای جهرم و برگزاری کلاس هفتگی عقیدتی سیاسی بین 35 تا 40 جلسه اشاره کرد.

فرمانده بسیج ادارات از دیگر برنامه های این قشر را برگزاری اردوی بسیج سازندگی در مناطق محروم و راه اندازی شعبه دوم دفتر بسیج ادارات در فرمانداری جهرم جهت سهولت و ارتباط بیشتر خبر داد.

در ادامه فرمانده ویژه  شهرستان جهرم مهندس صحرائیان ضمن تشکر و تقدیر از  اعضا نقش بسیج و تفکر بسیج در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و اذعان داشت: روسای ادارات اگر با فرهنگ بسیج پا به عرصه خدمت بگذارند قطعا موفق خواهند شد.

فرماندار ویژه جهرم راه اندازی مجتمع امیرالمومنین را حرکتی مناسب بین نهادهای مختلف و بسیج دانست.

 و در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از همکاری خوب روسای ادارات با بسیج تقدیر شد.


راه اندازی شعبه دوم دفتر بسیج ادارات در فرمانداری ویژه جهرم

 

نام:
ایمیل:
* نظر: