یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
سازمان هواشناسی اعلام کرد
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بعد از ظهر امروز در برخی نقاط استان های سمنان، قزوین، البرز و تهران وزش باد شدید موقت گاهی با گرد و خاک پیش بینی می شود.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور، بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در سواحل مرکزی و شرقی خزر، بخشهایی از شمال شرق و دامنه های البرز شرقی رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود که این وضعیت بعد از ظهر امروز در برخی نقاط دامنه های جنوبی البرز نیز دور از انتظار نیست.

 

بنا بر همین گزارش، روز جمعه از ناپایداری در نوار شمالی کشور کاسته می شود. از بعد از ظهر روز شنبه با شمالی شدن جریان ها و همراهی آن با شرایط ناپایدار تراز میانی جو در سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد و به تدریج بارش باران گاهی با رعد و برق پیش بینی شده است.

 

سازمان هواشناسی می افزاید: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. همچنین امروز به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق پدیده باد و گرد و خاک در استان های خوزستان، ایلام و بوشهر قابل پیش بینی است.

 

طبق همین گزارش، بعد از ظهر امروز در برخی نقاط استان های سمنان، قزوین، البرز و تهران نیز وزش باد شدید موقت گاهی با گرد و خاک پیش بینی می شود. امروز در بخش های غربی استان های کرمانشاه و کردستان نیز پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

 

بیشینه و کمینه دمای هوای تهران در روز پنجشنبه به ترتیب به ۳۱ و ۱۸ درجه می رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: