یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
واکنش رئیس دفتر رهبر انقلاب به ادعای مفتی سعودی:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه پیام رسای رهبر انقلاب مقدمه نابودی آل‌سعود است گفت: آل‌سعود فرزندان لات، عزی و طاغوت هستند.

حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در اختتامیه هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن ضمن خیرمقدم به حفاظ قرآنی کشور با اشاره به خشونت‌هایی که در کشورهای اسلامی مانند یمن و سوریه اتفاق می‌افتد، بیان داشت: امروز جنگ نیابتی میان مسلمانان توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در حال انجام است و کشتار مردم بی‌گناه و مسلمانان توسط گروه‌های تکفیری انجام می‌شود.

 

وی در خصوص جنایات داعش در کشورهای منطقه بیان داشت: پسر داعشی در حضور اعضای خانواده،  پدرش را سر می‌برد؛ همه این‌ها مولود آمریکا و اسرائیل، جنایت‌کاران و مزدورانی است که در عربستان به عنوان خادم الحرمین، حاکم هستند.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: کدام خادم؛ حکام مکه حرمین را غصب کرده‌اند، این چه خدمتی است که مأموران عربستانی سال گذشته جان مهمان‌های خدا و حجاج را می‌گیرند و در حرارت و گرمای بالای 50 درجه جرعه‌ای آب به آن‌ها نرسانیدند تا تشنه جان دادند.

 

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه حدود 8 هزار نفر در ایام حج جان باختند، خاطر نشان کرد: آیا حکام مکه می‌توانند خادم الحرمین باشند، آیا این جنایت‌کاران می‌توانند خدمتکار حجاج باشند.

 

وی در ادامه سخنان خود در واکنش به اظهارات اخیر مفتی عربستان که  گفته بود ایرانی‌ها مسلمان نیستند مجوس و مجوس زاده‌اند تصریح کرد: پیام رسای مقام معظم رهبری به مناسبت حج چیزی برای آن‌ها باقی نگذاشت و در تمام دنیا منعکس شد.

 

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی تأکید کرد: شیخ عبدالعزیز وسعودی ها باید بدانند که خودشان فرزندان طاغوت، لات و عزی هستند؛ همان‌هایی که پس از اجدادتان شما نیز کمر به هدم اسلام بسته‌اید.

 

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه دلارهای نفتی مال ملت بدبخت عربستان است، بیان داشت: آیا این دلارها باید این‌گونه صرف شود. امنیت حجاج را به یهودی‌ها و اسرائیلی‌ها سپردند، اقدامات آن‌ها در سال گذشته و در سال 66 فراموش شدنی نیست بین ما و این‌ها دریای خون است و این جنایات نباید فراموش شود.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه افزود: حکام عربستانی امسال اجازه ندادند حجاج ایرانی به مکه مشرف شوند، زیرا حجاج ایرانی آزاده‌اند، هدایت و ارشاد می‌کنند و بعثه مقام معظم رهبری در عربستان فعال بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی خاطرنشان کرد: صحبت رسا، گویا و کوبنده مقام معظم رهبری، پیش درآمد نابودی آن‌ها خواهد بود.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به جایگاه دو شهر گلپایگان و خوانسار تصریح کرد: این شهرها، عالم خیز و عالم پرور هستند، شهره آفاق بوده و مراجع و عرفای بزرگ از این دو شهر برخاسته‌اند.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: گلپایگان و خوانسار هم‌اکنون هم از این نعمت برخوردار هستند، نه تنها در رشته فقه و علوم اسلامی بلکه در ادبیات و سایر رشته‌ها هم برجسته‌اند و این نعمت بسیار بزرگی است.

 

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی تشکیل مهد قرآن، تربیت حافظان قرآنی و تربیت بیش از 50 هزار حافظ قرآن در کشور از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت بیش از 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور، افزود: همه این برکات با تلاش فرد فرد ما و وام‌داری ما نسبت به جمهوری اسلامی محقق خواهد شد.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تشویق‌ها ترغیب‌ها، اهتمام جدی مقام معظم رهبری را به مسأله قرآن از دیگر دلایل رونق قرآن آموزی در کشور دانست و افزود: هر ساله در شروع ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است، جلسه قرآنی در محضر مقام معظم رهبری تشکیل می‌شود و در این جلسه قاریان از سراسر کشور قرآن قرائت می‌کنند؛ رهبر انقلاب صحبت‌هایی در تشویق و ترغیب دارند و یقیناً این تشویق‌ها و سفارش‌ها نقش مؤثری در ترویج فرهنگ قرانی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: