یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
حملات جنگنده‌های سعودی به شمال صنعا ۱۸ شهید و ۱۰ زخمی بر جا گذاشت.

به نقل از سبأ، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه بیت سعدان در بخش ارحب در شمال صنعا، 18 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 10 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

یک منبع محلی گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 12 بار منطقه بیت سعدان در بخش ارحب را بمباران کردند.

 

این منبع گفت که هنگامی که امدادگران مشغول بیرون کشیدن قربانیان از زیر آوار بودند، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی سه بار دیگر نیز این منطقه را بمباران کردند که در نهایت بعد از 15 بار حمله، تعداد شدا به به 18 نفر و تعداد مجروحان نیز به 10 نفر رسید.

 

تداوم عملیات نظامی ارتش یمن

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز طی 24 ساعت گذشته عملیات نظامی خود را با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان در استانهای مختلف این کشور ادامه دادند.

 

در همین راستا یک منبع نظامی به خبرگزاری یمنی سبأ گفت که یگان موشکی ارتش یمن امروز شنبه یک فروند موشک بالستیک از نوع اسکاد به نیروگاه تولید برق جیزان در جنوب عربستان شلیک کرد.

 

همچنین یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز مراکز تجمع نظامیان سعودی در پایگاه نظامی ملحمه عربستان را گلوله باران کرد.

 

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته در پاسخ به ادامه حملات عربستان، یک موشک بالستیک از نوع زلزال 3 به سمت مواضع دشمن در ظهران الجنوب در عسیر شلیک کرد.

 

همچنین مراکز تجمع ارتش سعودی در پایگاه عرق السیول در نجران را هدف حملات موشکی موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

 

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی در رقابه الحمر را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند که این خمپاره‌ها به دقت به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

 

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته یک فروند موشک بالستیک زلزال 3 به مرکز تجمع متجاوزان در استان مأرب شلیک کرد.

 

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین حمله مزدوران به ارتفاعات التبه السوداء و جبل حریم در بخش نهم استان صعنا را دفع کردند که در پی این عملیات شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

 

همچنین در پی دفع حمله مزدوران به بخش الغیل برای سومین روز متوالی شماری از آنها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

 

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران در جنوب بخش ذباب در استان تعز را هدف حملت توپخانه‌ای خود قرار دادند و حمله مزدوران به سمت منطقه کرش در استان لحج را دفع کردند.

 

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشکهای کاتیوشا مراکز تجمع مزدوران در غرب بخش عسیلان در استان شبوه را هدف قرار داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: