یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
هفته پنجم لیگ برتر؛
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم فقط یک نیمه فوتبال زیبا و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتند.

روز دوم از هفته پنجم شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر امروز با برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی تیم تراکتورسازی برگزار شد دو تیم نمایش قابل قبول و زیبایی داشتند و در طول نیمه اول صاحب موقعیت های زیادی برای گلزنی شدند که البته شانس تراکتورسازی به مراتب بیشتر از مهمانش بود.

 

ابتدا پرسپولیس در دقیقه ۵ توسط مهدی طارمی و روی اشتباه محمدی مدافع تراکتورسازی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما نتوانست توپ را وارد دروازه کند. سه دقیقه بعد تراکتورسازی این موقعیت را جبران کرد و می توانست با ضربه سر کرار به گل برسد اما بیرانوند توپ او را مهار کرد.

 

تراکتورسازی که در اکثر دقایق بهتر از پرسپولیس بازی کرد و در دقیقه ۱۳ بازهم تا آستانه باز کردن دروازه مهمانش پیش رفت اما توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.پرسپولیس در پنج دقیقه پایانی نیمه اول صاحب دو موقعیت خوب شد که ضربه های فرشاد احمدزاده از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در ادامه دو تیم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم اما کاملا متفاوت با نیمه اول برگزار شد و دو تیم نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند و بیشتر دقایق بازی صرف درگیری بازیکنان و خطاهای پرتعداد شد. با این حال بازهم تراکتورسازی برتر از حریف تهرانی بود و موقعیت های بهتری داشت.

 

یکی از بهترین موقعیت های تیم قلعه نویی در دقیقه ۷۰ به دست آمد که سروش رفیعی با یک ارسال عالی به درون محوطه جریمه سینا عشوری را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه این بازیکن از درون محوطه شش قدم را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

 

در دقایق باقی مانده روند دو تیم در نیمه دوم ادامه داشت و هر چند پرسپولیس در دقایق پایانی کمی برتر بود اما در نهایت جدال این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.شاگردان برانکو ایوانکوویچ با این تساوی ۱۱ امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی ماندند. تراکتورسازی هم با ۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: