یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
نشست سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان نی ریز؛
سرگرد طحان با توجه به سالگرد فاجعه منا، به این فاجعه اسفبار و غمناک حجاج بیت الله الحرام در صحرای منا اشاره نمودند و آن را نتیجه بی لیاقتی و بی کفایتی رژیم آل سعود دانست.
به گزارش تنویر، نشست سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان با حضور و سخنرانی سرگرد پاسدار علی اکبر طحان با موضوع هفته دفاع مقدس برگزار گردید.
خواجه زاده مدیر بسیج فرهنگیان  نی ریز در ابتدا ضمن خیرم مقدم و خوش آمد گویی گزارش مختصری از فعالیت های بسیج فرهنگیان ارائه نمودند.
ایشان تاکید داشتند از مهمترین برنامه های بسیج فرهنگیان  تشکیل حلقه‌های صالحین است که فرهنگیان  بسیجی در جریان مباحث فرهنگی، بصیرتی و مسائل سیاسی روز  قرار می‌گیرند.
سپس علی اکبر طحان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز به ایراد سخنرانی پرداختند و اهم مطالب ایشان: بر لزوم تداوم راه شهیدان سرافراز اسلام تاکید نمود.
ایشان همچنین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما حاصل خون شهیدان گرانقدر است و باید شما فرهنگیان با زنده نگاه داشتن راه شهدا، با بصیرت در این مسیر روشن حرکت کنید و فرمان مقام رهبری را در تولید علم و ایجاد نهضت نرم افزاری را به خوبی رهبری و هدایت نمایید مدیران جنگ نرم در این برهه و زمان باشید.
همچنین با توجه به سالگرد فاجعه منا، به این فاجعه اسفبار و غمناک حجاج بیت الله الحرام در صحرای منا اشاره نمودند و  آن را نتیجه بی لیاقتی و بی کفایتی رژیم آل سعود دانست.
طحان خواستار تاکید و  توجه به  شعار  محوری سال ، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در اجرای برنامه ها شدند، و سه عامل اعتماد و اتکا به خداوند، اتحاد و انسجام واقعی ملت و مدیریت رهبری را عوامل اصلی پیروزی این نظام دانست.

http://8pic.ir/images/77tmfdnr725ltubxr2xp.jpg

http://8pic.ir/images/ho7o3dwrrdeqc1cl94y1.jpg

http://8pic.ir/images/tovrjjwa5nxpaq1ughd8.jpg

http://8pic.ir/images/veg6oav0uyxetl69er10.jpg

http://8pic.ir/images/nw9vsi75ton846kwj3fu.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: