یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷
به همت مرکز فرهنگی 9 دی سپاه ناحیه نی ریز؛
مرکز فرهنگی 9 دی سپاه ناحیه نی ریز نیز در راستای فرهنگ اسلامی _ ایرانی و ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در کشور برای دانش‌آموزان و دانشجویان کشور به تولیدلوازم‌التحریر با طرح‌های ایرانی و اسلامی پرداخته و اقدام به چاپ دفتر ایرانی اسلامی با طرح شهدا نموده است.

همزمان با نزدیکی بازگشایی مدارس، یکی از دغدغه های خانواده ها تهیه لوازم التحریر برای فرزندان خود است.

بی‌شک انتقال ارزش‌ها و باورهای هر کشور به نسل‌های آینده، مهمترین وظیفه نهادهای فرهنگی هر کشوری است که این مهم از طریق اثرگذاری‌های فرهنگی بر جامعه کودک و نوجوان آن کشور صورت می‌گیرد.

امروزه لوازم‌التحریر به عنوان یکی از مهمترین و استراتژیک‌ترین گروه کالایی در بین محصولات فرهنگ عمومی ‌و سبک زندگی قرار می‌گیرد که با توجه به گروه خاص مخاطبان آن، می‌توان از آن به عنوان مهمترین گروه‌ها جهت تأثیرگذاری فرهنگی نام برد.

بازار تولید و توزیع لوازم التحریر در کشور، چندان مطلوب و خوشایند نیست و بیشترِ بازار پرشده است از دفترهای خارجی و چینی با تصاویر نچندان جالب و بعضا مخرب که می توان تربیت فرزندان ما را با مشکل مواجه نماید.

اما چند سالی است که در این زمینه، تحولی ایجاد شده و محصولات تولید شده رنگ و بوی ایرانی اسلامی به خود گرفته و طراحان ایرانی به دنبال جایگزین کردن دفتر و لوازم التحریر ایرانی اسلامی با طرح های جذاب به جای جنس های خارجی هستند تا شاید بتوان دست بیگانگان را در بازار مصرف ایران کوتاه و از طرفی اسطوره های کشورمان را بیشتر به نسل جدید معرفی نمایند.

در همین راستا مرکز فرهنگی 9 دی سپاه ناحیه نی ریز نیز در راستای فرهنگ اسلامی _ ایرانی و ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در کشور برای دانش‌آموزان و دانشجویان کشور به تولیدلوازم‌التحریر با طرح‌های ایرانی و اسلامی پرداخته و اقدام به چاپ دفتر  ایرانی اسلامی با طرح شهدا نموده است.

گفتنی است دفاتر تولیدی شامل دفتر ۵۰ برگ، دفتر ۸۰ برگ و دفتر ۱۰۰ برگ بوده که با تخفیف در مرکز فرهنگی 9 دی ،معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه نی ریز و حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز به فروش می رسد.


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1336.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1340.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1343.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1341.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1338.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1337.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: