یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
شورای هماهنگی و پشتیبانی اردوهای جهادی؛
سرهنگ توکل: اين گروه‌ها بايد علاوه بر اجراي پروژه‌هاي عمراني به مباحث آموزشي، درماني، بهداشتي و ترويج فرهنگ نيز بپردازند.

به گزارش تنویر؛شورای هماهنگی و پشتیبانی اردوهای جهادی با حضور فرمانده محترم سپاه ناحیه نی ریز،بخشدار محترم بخش مرکزی و نمایندگان ادارات در محل دفتر فرماندهی برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه نی ریز گفت :اردوهای جهادی یکی از عظیم ترین ظرفیت های کشور هستند که حضرت آقا تاکید ویژه بر این امر جهادی دارند و اردوهای جهادی کاری جریان ساز است که به جز خودسازی خود جهادگران و محرومیت زدایی روستاها نوعی جنگ و مقابله با تهاجم نرم دشمن نیز محسوب می شود .

سرهنگ توکل با اشاره به اهميت فعاليت‌هاي اردوهاي جهادي در مناطق محروم شهرستان، بيان كرد: اين گروه‌ها بايد علاوه بر اجراي پروژه‌هاي عمراني به مباحث آموزشي، درماني، بهداشتي و ترويج فرهنگ نيز بپردازند.

وی در ادامه خواستار همكاري همه دستگاه‌هاي اجرايي با بسيج سازندگي شد و افزود: دستگا‌هها با فراهم كردن نيازهاي گروه‌هاي جهادي به ارتقاء كيفيت خدمات انجام شده در روستا‌ها كمك كنند.

در ادامه سرکارخانم هاشمی نیا بخشدار محترم بخش مرکزی ضمن تشکر از خدمات مجموعه سپاه پاسداران در شهرستان نی ریز، گفت: از حضور مستمر تیم اردوهای جهادی در منطقه تشکر می کنم و تاکید کردند :بخش مرکزی مستحق کمک ،حمایت و خدمت رسانی بیشتری نسبت به سایر مناطق شهرستان را دارد.
وی با اشاره به اينكه روستاهاي بخش مركزي از لحاظ محروميت وضعيت بهتري نسبت به ساير روستاهاي شهرستان ندارند، گفت: خشكسالي و معضل كمبود آب سبب مهاجرت روستاييان اين بخش شده و يكي از دغدغه‌هاي اصلي در روستاها محسوب مي‌شود.
ایشان افزودند: آرزوی توفیق روزافزون برای کسانی که در جهت رشد و تعالی فرهنگی ،دینی ،عمرانی مناطق محروم تلاش می کنند از خدای منان مسئلت دارم و با تمام توان با استفاده از ظرفیت های منطقه از تیم جهادی شهید سرافراز حمایت خواهیم کرد.
در ادامه سرگرد احسنی ضمن تشکر از حمایت های دستگاه های اجرایی گفت :گروه اردوی جهادی شهید علی اصغر سرافراز از برترین گروه های جهادی شهرستان است که افتخارات بسیاری را در مناطق محروم  برجای گذاشته است .
وی خاطر نشان کرد : روستای چاه دیمه از توابع بخش مرکزی طبق ارزیابی های که انجام دادیم از مناطق محروم این بخش می باشد و مستحق خدمت رسانی و جهادگری بیشتری است .
برادر عاشوری مسئول اردوهای جهادی بسیج سازندگی نیز در تکمیل صحبت های سرگرد احسنی گفت:اگر مسئولین شهرستان و بخش حمایت و همکاری کنند به طور مستمر در منطقه حضور پیدا میکنیم و مناطق محروم را آباد خواهیم کرد.
وی گفت :پشتوانه محکم گروه های جهادی حمایت و همیاری مسئولین است تا ان شالله بتوانیم در راستای پیروی کردن از فرامین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) جهت رفع محرویت زدایی و کمک به مردم در زمینه های مختلف، خود سازی و جهاد با نفس، ایجاد حسن مودت و دوستی در بین بسیجیان، آموزش مدیریت جهادی، کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم، بررسی مشکلات روستائیان و انتقال مشکلات روستائیان به مسئولین امر قدم مثبت برداریم.
یادگار هشت سال دفاع مقدس برادر حاج سمیع یزدانی گفت :براي كمك بيشتر و بهتر به رفع محروميت در سطح شهرستان از دستگاه‌هاي اجرايي درخواست میکنم؛ پروژه‌هايي را كه امكان واگذاري به بسيج سازندگي دارند را اعلام كنند تا برنامه‌ريزي مناسب براي استفاده از ظرفيت گروه‌هاي جهادي صورت گيرد.

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1362.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1365.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1366.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1371.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1384.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_1385.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: