آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۹۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
پخش برنامه هایی تلوزیونی شبکه فارس از محل نمایشگاه بهشت خاکی ؛
با حضور تهیه کنندگان برنامه هایی صدا وسیمای استانی فارس در محل نمایشگاه بهشت خاکی در باغ جنت شیراز،برنامه های هفته دفاع مقدس از محل این نمایشگاه به روی انتن می رود.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله ، با حضور تهیه کنندگان برنامه هایی صدا وسیمای استانی فارس در محل نمایشگاه بهشت خاکی در باغ جنت شیراز،برنامه های هفته دفاع مقدس از محل این نمایشگاه  به روی انتن می رود.

سرهنگ محبی پور فرمانده سپاه ثارالله در همین راستا با بیان اینکه  نمایشگاه بهشت خاكی امسال در ضلع جنوبی باغ جنت برپا خواهد شد، گفت: در بخشی از این نمایشگاه که با نام «حریم آسمانی» مزین شده است، کودکان هرشب به شبیه‌‌سازی سناریو دفاع از حرم اهل بیت(ع) می‌پردازند.
محبی‌پور با بیان اینكه این  برنامه هر شب ایام هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه کودکان در قالب یک عملیات دفاع از حرم اهل بیت(ع) سوریه با نحوه نبرد در دفاع حرم اهل بیت(ع) آشنا می‌شوند و در این برنامه به مدت یک هفته ۱۸۰۰ نفر از کودکان این برنامه را اجرا خواهند كرد.

وی، برپایی ۵غرفه غدیر تا مهدویت و غرفه‌های از کودکان و دفاع مقدس و عرضه محصولات  فرهنگی و اقتصاد مقاومتی و همچنین  روایتگری راویان دوران دفاع مقدس را از دیگر بخش‌های نمایشگاه بهشت خاکی برشمرد.  


نام:
ایمیل:
* نظر: