آخرین اخبار
کد خبر: ۹۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
جانشین فرماندهی سپا ه فجر فارس:
سردار گزنی نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: اتمروز نیز جوانان مومن بسیجی در خط مقدم مقابله با توطئه های استکبار جهانی قرار دارند.
به گزارش تنویر، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپا ه فجر فارس برگزار شد.

سردار گزنی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره 15 هزار شهید ولایتمدار استان فارس گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازخوانی حماسه ها و ایثارگری های شهدای دفاع مقدس و رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت: واقعه بزرگ غدیر خم " عیدالله اکبر " و رخدادی فراموش ناشدنی است.

وی با تاکید بر نقش اساسی رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس بیش از 70 عملیات بزرگ و کوچک انجام شد که از این میان عملیات منحصر بفرد قدس سه که در گرمای بیش از 50 درجه تابستان سال 1364 انجام شد مختص رزمندگان استان فارس بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس پیچیدگی و طراحی عملیات قدس سه را مثال زدنی عنوان نمود و افزود: رزمندگان حاضر در این عملیات از بهترین نیروهای دوران دفاع مقدس بودند که که با از جان گذشتگی، لب های تشنه و با پیاده روی تا 17 کیلومتر اهداف این عملیات را به ثمر رساندند.

وی با تاکید بر نقش موثر رسانه در آگاه سازی جامعه، گفت: رسانه های متعهد و انقلابی استان همزمان با هفته دفاع مقدس رزمندگان، ایثارگران و شهدای شاخص فارس را به جامعه معرفی کنند و ابعاد پنهان عملیات قدس سه را نیز برای نوجوانان، جوانان و نسل آینده کشور بازگو کنند.

سردار گزنی نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: امروز نیز جوانان مومن بسیجی در خط مقدم مقابله با توطئه های استکبار جهانی قرار دارند.

جانشین فرماندهی سپا ه فجر با اشاره به وظیفه مهم نواحی بسیج استان فارس نسبت به ساماندهی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و تامین امنیت کلانشهر شیراز گفت: فرماندهان نواحی بسیج شیراز رسالت سنگینی در راستای سازماندهی نیروهای داوطلب بسیجی، نخبگان و استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند.

به گزارش تنویر، در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی بعنوان فرمانده جدید سپاه احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز معرفی و از زحمات دکتر آرش علاالدینی فرمانده سابق سپاه احمد بن موسی (علیه السلام) تجلیل بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: