آخرین اخبار
کد خبر: ۹۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور:
سردار بهشتی گفت: امروز با عنایات الهی، تکیه به توان داخلی و جوانان انقلابی، خلیج فارس تحت کنترل بوده و کشورهای منطقه، ایران را بعنوان یک نیروی مقتدر می شناسند.
به گزارش تنویر، یادواره شهدای از خاک تا افلاک بمناسبت هفته دفاع مقدس و  با حضور سردار حسین بهشتی رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور از سوی سپاه بقیه الله (عج) شیراز برگزار شد.

سردار بهشتی با بیان اینکه  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عامل ترویج خوبی ها و نزول برکات در جامعه است، گفت: شهدا مظهر انسان کامل و بهترین الگو برای جامعه بخصوص جوانان مومن و بسیجی هستند.

دفاع مقدس جلوه‌گاه  اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است

وی با بیان اینکه در آغاز دفاع مقدس امکانات پیشرفته برای دفاع از کشور نداشتیم، گفت: در دوران جنگ تحمیلی تجهیزات ساده نظامی نظیر سیم خاردار نیز با واسطه به کشور وارد می شد اما امروز با عنایات الهی، تکیه به توان داخلی و جوانان انقلابی، خلیج فارس تحت کنترل بوده و کشورهای منطقه، ایران را بعنوان یک نیروی مقتدر می شناسند، این حاصل تلاش نیروهای مسلح است.

دفاع مقدس جلوه‌گاه  اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است

رییس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور خاطرنشان کرد:  جبهه های نبرد در دوران دفاع مقدس جلوه گاه " اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی " بودند.

تذروی نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه از جان گذشتگی شهدا و ایستادگی ملت در دوران دفاع مقدس عامل پیروزی ایران بودند، گفت: لازمه کسب موفقیت  " اتکا به نیروی درونی و ظرفیت های داخلی " است همان طور که دفاع مقدس ملت ایران به این باور رسید که می تواند با تکیه بر توان داخلی بر مشکل ها غلبه کند.

دفاع مقدس جلوه‌گاه  اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است

تذروی با تاکید بر لزوم بازخوانی و مطالعه سیرۀ شهدا توسط جوانان، گفت: تبعیت از شهدا باعث پیشرفت جامعه در تمام عرصه ها خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: