کد خبر: ۹۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز صبح امروز در جمع کارکنان ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز بیان داشت:فلسفه هشت سال دفاع مقدس باید نسل به نسل و سینه به سینه به فرزندان و آیندگان انتقال داده شود.
وی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا،ایثارگران و رزمندگان  هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: شهدا،ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اطاعت از ولی امر  زمان خود  به خوبی در صحنه حق علیه باطل حضور پیدا کرده و با عشق وطن از خاک و دیار و کاشانه خویش پاسداری نمودنند.
وی در ادامه به سفارش  پیامبر اکرم(ص)به اباذر غفاری اشاره نمود و افزود:پیامبر خطاب به ابوذر غفاری می فرماید : ای اباذر از این که کار را به آینده موکول نمائی بپرهیز و کار امروز را به فردا نینداز که با این کار خودت را به دردسر انداخته ای.
وی در ادامه فرازهایی دیگر از نصایح پیامبر اکرم(ص) به اباذر غفاری را برای حاضرین متذکر شد.
حجت الاسلام حاجی پور درپایان خاطراتی از حضور در جبهه خحق علیه باطل در جنگ هشت ساله را به مناسبت هفته دفاع مقدس برای حاضرین بازگو کرد.
همچنین در انتهای این مراسم مقاله ای به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام سربازان توسط سرباز وظیفه خلیلی جمعی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)قرائت شد و سربازان ناحیه مورد تشویق قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: