کد خبر: ۹۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
سرهنگ حسینی در جمع دانش آموزان
ظهر امروز سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در جمع دانش آموزان دبیرستان رضوان شهر صدرا مطرح نمود: دلیل بدعهدی آمریکا در برجام نسبت به تعهداتش چه می باشد؟
وی در این مراسم که با حضور رئیس شورای شهر شدرا و برخی دیگر از مسئولین محلی شهر صدرا در سالن همایش مدرسه رضوان برگزار شد:ضمن سلام و خیر مقدم به همه دانش آموزان و معلمان به دلیل شروع سال تحصیلی جدید هفته بازگشائی مدارس و هفته دفاع مقدس  برا یهمه دانشآموزان برای سال تحصیلی جدید در عرصه علم دانش آرزوی موفقیت نمود.
وی در ادامه به تاریخچه  انقلاب اسلامی اشاره نمود و بیان داشت:انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در سال1357در مبارز با حکومت طاغوت به پیروزی رسید و ملت مبارز توانستند به این حیات خلوت آمریکا در منطقه که دستور قرآن می باشد پایان دهد.
وی گفت : تشکیل حکومت اسلامی با رهبری ولایت فقیه باعث شد که دست ابرقدرت ها از کشور قطع شود و سیلی محکمی به گوش استکبار جهانی آمریکا زده شود و این شکست دشمنان را برآن داشت که با اقداماتی همچون ترور ،تحریم جنگ هشت ساله و ... علیه نظام جمهوری اسلامی بلند شوند.
وی تصریح نمود:در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که ستون های نظام در حال محکم شدن بود دشمنان شرق و غرب نتوانستند بر ارداه ملت غلبه نمایند و مردان و زنان قهرمان کشور همه به صحنه ها آمدند که اوج عظمت و ارزش آن در جنگ هشت ساله در دفاع از اسلام بود که جهانیان شاهد بودنند.
وی افزود: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس تثبیت انقلاب اسلامی  بود که با مجاهدتهای شهدا،ایثارگران و رزمندگان در جنگ هشت ساله اتفاق افتاد.
وی تصریح نمود:انقلاب اسلامی باعث بوجودآمدن روحیه  ایستادگی با استفاده از قدرت ایمان شد و نتیجه آن جلو ابرقدرت ها ایستادن و خود راذ باور کردن می باشد.
سرهنگ حسینی بیان داشت: تجارب نظامی ،سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و هنری و...کشور با دیگران در دفاع مقدس شکل گرفت که اوج آن صدور انقلاب اسلامی به سایر ملت ها و شکسته شدن ابهت ابرقدرتها بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در پایان با مطرح نمودن سوال چرا آمریکا در برجام به تعهداتش عمل نکرد؟گفت به تعداد15نفر از دانش آموزان که در یک یا چند پاراگراف جواب سوال را به صورت درست انجام دهند ربع سکه از طرف بسیج دانش آموزی اهدا خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: