آخرین اخبار
کد خبر: ۹۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: جوانان ما یک نسل ممتاز انقلابی هستند که تعرض دشمن را برنمی تابند و در مقابل آن خواهند ایستاد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، گفت: هفته دفاع مقدس نماد همدلی و وحدت مثال زدنی بین مردم و نیروهای مسلح و تجدید بیعت با فرمانده معظم کل قواست.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه های متعدد و متنوعی در استان فارس برگزار می شوند، گفت: محوریت برگزاری نمایشگاه های دفاع مقدس آشنا شدن نسل آینده ساز کشور با حقایق دفاع مقدس است، این حقایق باید همان طور که اتفاق افتاده اند به نسل جوان کشور انتقال یابند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه مراحل مختلف عملیات قدس سه بصورت لحظه به لحظه برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه بهشت خاکی روایت می شوند، گفت: نسل حاضر و نسل آینده بایستی به پدرانشان که در عرصه دفاع مقدس تلاش کردند افتخار کنند.

وی با بیان اینکه جنگ در روزهایی به ملت ایران تحمیل شد که نیروهای مسلح و بسیج آمادگی و انسجام نداشتند، گفت: با فرمان امام خینی (ره) انسجام شکل گرفت و با ایثارگری شهدا و ملت پیروزی بدست آمد، امروز دفاع مقدس گنجینه ای است که از شهدا به یادگار مانده و مراجعه به وصایای شهدا و کتاب های مستند دفاع مقدس است که می تواند در فضای جنگ نرم فرهنگی دشمن، نسل جوان را به سوی مسیر تعالی هدایت کند.

سردار غیاثی افزود: اگر امروز کشوری مثل آمریکا به خودش اجازه نمی دهد که به خاک ایران تعرض کند دلیل آن دیدن ایستادگی ملت در دوران دفاع مقدس است و اینکه می داند جوانان ما یک نسل ممتاز انقلابی هستند که تعرض دشمن را برنمی تابند و در مقابل آن خواهند ایستاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: