سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۴:۱۰
کد خبر: ۹۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
یادواره شهید گمنام و شهدای مدافع حرم در تالار پرنیان بوانات
به گزارش سایت تنویربمناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهید گمنام، شهدای مدافع حرم و شهدای منا به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا(س) شهرستان بوانات و با حضور مادران و خانواده معظم شهدا و برخی از مسئولین در تالار پرنیان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در این مراسم ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس، دفاع را همچنان پویا برشمرد و گفت: آن روز در مقابله با جنگ سخت دشمن که با تمام قوا و با حمایت بیش از 36 کشور دنیا همراه بود رزمندگان جان برکف ایران اسلامی تمام توان خود را در طبق اخلاص نهاده و با تمام توان از کیان و مرز و بوم کشور عزیزمان دفاع کردند و هنوز هم دفاع پا برجاست.

امام جمعه بوانات افزود: امروز جنگ دشمن به مراتب جدی تر است و با جنگ نرم و از طریق ماهواره ها وارد خانه های ما شده و امروز چشم امید شهدا به ماستو باید با رعایت حجاب و حفظ سنگر خانواده در برابر دشمن تا دندان مسلح بایستیم.

یادواره شهید گمنام  و شهدای مدافع حرم در تالار پرنیان بوانات + تصاویر

وی در ادامه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و عمل به وصایای آنها را از مهمترین وظایف نسل امروز جامعه برشمرد و تصریح کرد: امروز باید در یک جبهه واحد در جهت رشد و تعالی کشور عزیزمان گام برداریم تا دشمن از تحریم های خود نیز مایوس شود.

آقای آرام نیز از یادگاران دفاع مقدس میهمان ویژه برنامه یادواره بود که برای حضار از رشادتهای سربازان اسلام در طول جنگ تحمیلی سخن گفت و اظهار داشت: امروز ما در ناز و نعمت هستیم و از مقابله با دشمن گاهی می ترسیم اما آن روز رزمندگان اسلام بدون امکانات و با دستان خالی اما با اراده و مصمم مقابل دشمن ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

در ادامه مراسم نیز سرکار خانم عاشوریان از شاعران برتر شهرستان دو قطعه شعر خود را در یاد شهدای منا و شهدای سرافراز کشور عزیمان تقدیم ایشان کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر: