آخرین اخبار
کد خبر: ۹۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
فرمانده نیروی زمینی ارتش:
امیر پوردستان با بیان اینکه هیچ توقفی در راه ارتقای توان دفاعی و نظامی خود نمی‌پذیریم، گفت: متجاوزین بدانند اگر ضربه‌ای وارد کنند ضربه‌های سختی دریافت می‌کنند.
به گزارش تنویر، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه یگان‌های نمونه نیروی زمینی ارتش اظهارداشت:‌ دست قدرت نیروهای مسلح تا هزاران کیلومتر دورتر می‌تواند هر دشمنی را سرجای خودش بنشاند.

وی افزود: در جنگ‌های نیابتی اگر تهدیدی صورت گیرد هم مهاجمین و هم کشوری که از آنها حمایت می‌کنند پاسخی سخت دریافت می‌کنند و با هیچ کشوری تعارف نداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دکترین ما دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است، افزود: هیچ توقفی در راه ارتقای توان دفاعی و نظامی خود نمی‌پذیریم؛ متجاوزین بدانند اگر ضربه‌ای وارد کنند ضربه‌های سختی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای ابتدایی جنگ وضعیت کشور بسیار ملتهب بود و عمده یگان‌های ارتش درگیر ضدانقلاب در کردستان بودند، یادآور شد: برخی میگویند در ابتدای جنگ ارتش غافلگیر شد، این سخن، حرف نادرست و غلطی است و در گزارش های ارتش امده بود که عراق در حال انجام عملیات های نظامی است.

امیر پوردستان یادآورشد: اگر ارتش آماده نبود در همان ابتدا چگونه مرزهای کشور پر از یگان‌های ارتش شد و چطور نیروی هوایی ارتش ١٤٠ فروند جنگنده را اماده پرواز به سمت عراق کرد؟ از سوی دیگر نیروی دریایی ارتش چنان درسی به عراق داد که ارتش عراق جرات حمله از دریا را به خود نداد.

به گزارش فارس در این مراسم همچنین ربات مسلح بدون سرنشین نذیر و بلدوزر کنترل از راه دور با قابلیت کنترل از فاصله هزار و پانصد متری به نمایش گذاشته شد.

* فارس؛
نام:
ایمیل:
* نظر: