شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۲:۵۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
دومین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

به گزارش بسیج مهندسین فارس،در شیراز، رییس دانشکده بهداشت، گفت: دومین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه با محور کارآموزی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه ای در دانشکده بهداشت برگزار شد.

دکتر "سید منصور کشفی" افزود: ارتباط صنعت و دانشگاه در حوزه بهداشت حرفه ای، در راستای حل مسایل مربوط به ایمنی و بهداشت شغلی صنایع، با اهمیت است.
او اضافه کرد: دانشکده بهداشت، آمادگی لازم برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر با صنایع برای رفع مسایل بهداشت شغلی آنها را دارد.
در ادامه، مدیرگروه مهندسی بهداشت حرفه ای دانشکده و دبیر دومین همایش ارتباط با صنعت، گفت: هدف از برگزاری این همایش، تعامل هر چه بیشتر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و صنایع استان در خصوص موضوعات ایمنی و بهداشت شغلی و معرفی توانمندی های گروه در ارایه خدمات پژوهشی و آزمایشگاهی به صنایع است.
دکتر "مهدی جهانگیری" برنامه کارآموزی دانشجویان بهداشت حرفه ای در این همایش، همکاری هر چه بیشتر صنایع در پذیرش و آموزش کارآموزان را خواستار شد و بر برگزاری نشست های هم اندیشی و هماهنگی در این خصوص، تاکید کرد.
او اضافه کرد: آزمایشگاه گروه مهندسی بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت با دریافت مجوز ارایه خدمات آزمایشگاهی سطح سه، از مرکز سلامت محیط کار و معاونت بهداشتی دانشگاه با برخورداری از کادر علمی و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، آماده ارایه خدمات آزمایشگاهی و مشاوره ای مرتبط با موضوعات ایمنی و بهداشت حرفه ای به صنایع و سازمان های استان است. 
همچنین، دکتر "سعید یوسفی نژاد" مدیر آزمایشگاه آنالیز دستگاهی دانشکده بهداشت، با ارایه گزارشی از تجهیزات و توانمندی های فنی دانشکده در نمونه برداری و آنالیز آلاینده های شیمیایی، آمادگی این آزمایشگاه را برای ارایه خدمات آزمایشگاهی به صنایع و سازمان های متقاضی اعلام کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: