جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۹:۵۵
کد خبر: ۹۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
امام جمعه اهل سنت شیراز در مراسم افتتاحیه طرح مشاوره حقوقی رایگان:
عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز و امام جماعت مسجد رسول اکرم(ص) درافتتاحیه طرح مشاور حقوقی رایگان مساجد استان فارس در روز یک شنبه ۴ مهرماه که همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت:کشورهای اسلامی شیعه و سنی همه با هم، دست در دست هم و با نگاهی تبسم آمیز در صورت یکدگیرعلی الخصوص دراستان فارس به ویژه شهر شیرازدر کنار هم در آرامش زندگی می کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان فارس ، عبدالواحد خواجوی امام  جمعه اهل سنت شیراز و امام جماعت مسجد رسول اکرم(ص) درافتتاحیه طرح مشاور حقوقی رایگان مساجد استان فارس در روز یک شنبه ۴ مهرماه که همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت:کشورهای اسلامی شیعه و سنی همه با هم، دست در دست هم و با نگاهی تبسم آمیز در صورت یکدگیرعلی الخصوص دراستان فارس به ویژه شهر شیرازدر کنار هم در آرامش زندگی می کنند.

وی افزود: همه آن کسانی که دشمنان اسلام و انقلاب بودند و هستند در صدد ایجاد تفرقه هستند که به کوری چشم دشمنان نتوانسته اند؛ زیرا همه مردم مسلمان به ریسمان نا گسستنی الهی و قرآن کریم چنگ زدند وهمچنین با پیروی از رسول بزرگواراسلام و رهبر فرزانه انقلاب به راه خود ادامه می دهند.

امام  جمعه اهل سنت شیراز با بیان اینکه با بنا شدن مسجد رسول اکرم(ص) و و حوزه علمیه مولی الموحدین (ع) در کناریکدیگرنشانه محبت، همدلی، همبستگی، صمیمیت و انسجام است، بیان کرد:از صدر اسلام و همچنین از بدو انقلاب اسلامی ایران دشمن در صدد ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است اما نتوانسته اند و نخواهند توانست.

خواجوی تصریح کرد:درابتدا تشکیل حکومت و انقلاب نوپا اسلامی کشورهایی همچون آمریکا، رژیم صهیونیست وانگلیس با حمایت از صدام خواستند این کشور را ازبین ببرند اما ملت ایران با سلاح ایمان که از آن محکم تر نیست به دفاع برخواستند.

آیین افتتاحیه طرح مشاوره حقوقی رایگان مساجد شیراز

وی با اشاره به حمایت همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران از برادران اهل سنت افزود: برادران اهل سنت و افراد خیر با کمک خود این مسجد را بنا کردند و مسئولین محترم هم حمایت کردند و در حال حاضر هم هزینه های سنگین برای محافظت و امنیت این مسجد و نمازگزاران آن پرداخت می کنند.

امام جماعت مسجد رسول اکرم(ص) ادامه داد:اگر امنیت در این  نظام وجود دارد به برکت وحدت و ایثارگری های ایثارگران رزمنده ها و شهداست و ما ازهمینجا از جامعه روحانیت، مراجع تقلیدمحترم، مسئولین و نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با  زحمات خود امنیت را فراهم کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

ایشان در خاتمه با تشکر از سازمان بسیج حقوق دانان که مقدمات حضور رییس کل دادگستری و معاونین ایشان را در این برنامه فراهم کردند تشکر و قدردانی نموده و انتخاب مسجد اهل سنت به عنوان میزبان آیین افتتاحیه طرح مشاوره حقوقی رایگان مساجد استان فارس را نشانه اهمیت وحدت در این سازمان دانستند. 

آیین افتتاحیه طرح مشاوره حقوقی رایگان مساجد شیراز

نام:
ایمیل:
* نظر: