آخرین اخبار
کد خبر: ۹۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه برنامه اصلی دشمن ضربه زدن به ولایت است، گفت: ولایت مداری، ولایت پذیری و ولایت محوری شاخصه های جوان انقلابی هستند.
به گزارش تنویر، مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس  برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: نقش آفرینی سربازان در دوران دفاع مقدس درخشان بوده و در تاریخ ماندگار شده است، امیدوارم همه بتوانیم به معنای واقعی کلمه " سرباز " باشیم و در راستای تعالی نظام اسلامی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت در زندگی برای تجربه اندوزی است، گفت: برای داشتن زندگی جامع و کامل به عبادت، مطالعه و تلاش در تمام عرصه ها نیازمندیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خدمت وظیفه عمومی را دوران یادگیری چگونگی تطبیق خود با شرایط و ماموریت ها دانست و افزود:  خدمت سربازی در نهاد مقدس سپاه پاسدارن با محبت، احترام و همکاری متقابل سربازان و مسئولان همراه است که تعالی سازمان را در پی دارد.

وی با بیان اینکه حیا، وقار و دوری از گناه شاخصه های جوان مسلمان مومن هستند، گفت:  آنچه به اسلام معنا می دهد شاخصه های اخلاقی است و دارا بودن فضائل دینی در عمل و رفتار است، سعی کنیم این فضائل  را روز به روز در خودمان تقویت کنیم و  در زندگی شخصی و اجتماعی نیز عملی کنیم.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه برنامه اصلی دشمن ضربه زدن به ولایت است، گفت: ولایت پذیری و ولایت محوری شاخصه های جوان انقلابی هستند.

وی " سرنگونی رژیم وابسته پهلوی، ترس آمریکا از تغییر موازنه قدرت به نفع شوروی و حذف جریان های وابسته به آمریکا در ایران" را از دلایل تحمیل جنگ از سوی استکبار جهانی به ملت ایران دانست و افزود: بی تقوایی و خداترس نبودن از عوامل  مهم بروز جنگ ها و جنایت ها در دنیای امروز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه امروز نیز جنگ استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی در جریان است، گفت: در دوران جنگ تحمیلی مرزها و دشمن مشخص و مقابل ما قرار داشتند اما امروز جنگ فکر و اندیشه در جریان است.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: امروز ایستادگی در مقابل جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی رسالت مهم  جوانان انقلابی است، شهدا در دوران دفاع مقدس با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند و امنیت و اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست.
نام:
ایمیل:
* نظر: