کد خبر: ۹۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
از سلسله گفتگوهای هفته دفاع مقدس/
هاشمی در گفتگو با خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس مشخصات عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی در جامعه کنونی را برشمرد و گفت: عرصه را باید در کلام حضرت آقا جستجو کرد امروز چتر نجات از منجلابهای تهاجم بیانات رهبر فرزانه انقلاب است.

عبدالحمید هاشمی یک از فرهنگیان بازنشسته شهرستان بوانات در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس ضمن تاکید بر الگوسازی مصداق رفتاری جوانان دهه اول انقلاب برای جامعه کنونی متذکر شد: با توجه به نفوذ کلام رهبر فرزانه انقلاب و همچنین عشق جوانان پاک سرشت به آقا یکی از راههای هدایت رفتاری جوانان و بهره برداری از انرژی سرشار آنان در جهت تحقق آرمان های امام راحل بهره برداری از فرصت کلام آقا و نفوذ معنوی ایشان در جوانان است که مصداق بارز زمان حضرت امام(ره) در فوران عشق به جبهه ها می باشد.

هاشمی مشخصات عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی در جامعه کنونی را برشمرد و گفت: عرصه را باید در کلام حضرت آقا جستجو کرد امروز چتر نجات از منجلابهای تهاجم بیانات رهبر فرزانه انقلاب است.

وی ضمن برشمردن تفاوت های میان عرصه ها و میادین دفاع مقدرس در دهه اول انقلاب و دهه چهارم تصریح کرد: تغییرات شگرفی در جو اجتماعی و معنوی جامعه ایجاد شده لذا عرصه دفاع در دهه چهارم بسیار سخت شده است اما به یاری خدا با اطاعت از ولایت فقیه از مسیرهای پرخطر به سلامت عبور خواهیم کرد.

این معلم بازنشسته در ادامه گفت: امروزه تهدیدات دشمنان همه جنبه های انقلاب اسلامی را در بر گرفته است و غفلت از هر کدام باعث خسران خواهد شد اما همان طور که حضرت آقا بارها در سخنان خود تاکید داشته اند تهدیدات دشمنان در جنبه فرهنگی شدیدتر است.

هاشمی با بیان نقش آموزش و پرورش در مقابله با آسیب ها و تهدیدات فرهنگی گفت: از نقش آموزش و پرورش نباید غافل شویم سعی شود به شکلی برنامه های فرهنگی جهت مقابله با آسیب های اجتماعی از خود بدنه آموزش و پرورش شروع شود نه از بیرون به شکلی کارکنان خود درگیر کار شوند نه تحمیل شود.

وی در پایان گفت: ما فرهنگیان و بخصوص بسیجیان فرهنگی باید با ابزارهای مختلف فرهنگی جوانان را آماده کنیم و خودمان نیز در فراگیری راه کارهای مقابله با دشمن از لحاظ فرهنگی تلاش کنیم تا بتوانیم موفق شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر: