کد خبر: ۹۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
از سلسله گفتگوهای هفته دفاع مقدس/
دانشگر در گفتگو با خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس بر لزوم تدوین برنامه های متناسب با شرایط سنی دانش آموز تاکید کرد و گفت: با تدوین برنامه های متناسب با شرایط سنی و فکری نوجوانان و کودکان جامعه و با اتحاد و همدلی تمامی اجزا و عناصر آموزش و پرورش می توان به مقابله با آسیب ها و تهدیدات فرهنگی دشمن پرداخت.

در ادامه سلسله گفتگوهای هفته دفاع مقدس گفتگویی با سعید دانشگر از فرهنگیان بسیجی شهر شیراز داشته ایم که با هم می خوانیم.

 دانشگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس بر لزوم تدوین برنامه های متناسب با شرایط سنی دانش آموز تاکید کرد و گفت: با تدوین برنامه های متناسب با شرایط سنی و فکری نوجوانان و کودکان جامعه و با اتحاد و همدلی تمامی اجزا و عناصر آموزش و پرورش می توان به مقابله با آسیب ها و تهدیدات فرهنگی دشمن پرداخت.

دانشگر در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش تلاش می نماید تا مجاهد انقلاب اسلامی تربیت نماید تصریح کرد: آموزش و پرورش برای موفقیت در این مهم نیاز به همکاری و همراهی سایر نهادها مانند خانواده و نهادها و دستگاه های فرهنگی جامعه دارد و هماهنگی و همدلی تمامی این نهادها با یکدیگر می تواند تضمین کننده موفقیت آموزش و پرورش در تربیت خوب نسل آینده باشد.

وی در پایان گفت: مسئولین و دولت مردان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و به فکر آینده سازان و جوانان باشند وقتی در جامعه جوانان شاهد تبعیض ها و بی عدالتی هستند و ناامیدی در جوانان به دلیل عدم اشتغال، تشکیل خانواده و ... موج می زند. از جوان چه انتظاری است که به نصایح و ارشادات پدر و مادر و بزرگان خود گوش دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: