آخرین اخبار
کد خبر: ۹۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: هر خانواده پاسدار باید یک پایگاه تاثیرگذار فرهنگی در جامعه باشد تا دیگر خانواده ها آن را بعنوان الگو در نظر بگیرند.
به گزارش تنویر، گردهمایی همسران پاسداران شاغل و بازنشسته سپاه استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیاثی با بیان اینکه ضمیر نوجوانان و جوانان ایرانی پاک است گفت، بخش اعظم جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند و این یک فرصت برای جامعه است، ما نیز وظیفه مراقبت از فرزندانمان را بر عهده داریم.

وی با بیان اینکه خانواده بعنوان یک نهاد تربیت کننده و سازنده می تواند زمینه رشد و تعالی جامعه را مهیا کند، گفت: مدیریت خانواده با همکاری همسران، برنامه ریزی در حوزه های انضباطی و عاطفی و آموزش مهارت زندگی به فرزندان شاخصه های خانواده ای هستند که از تمام جهات در اوج قرار دارد.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: هماهنگی و تفاهم والدین زمینه ساز رشد و تعالی عقلی و معنوی فرزندان است، همچنین نباید فراموش کنیم که اُنس با قرآن از عوامل مهم تشکیل دهنده شخصیت بزرگان و فرهیختگان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی بنیان خانواده اسلامی را هدف گرفته است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تاسیس شبکه های فارسی زبان ماهواره ای و تولید و پخش انواع برنامه های مبتذل تضعیف و تخریب بنیان خانواده را دنبال می کنند.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با هدف ترویج خانواده های بی سامان با تمام توان به حوزه جنگ نرم فرهنگی ورود پیدا کرده اند.

وی خطاب به همسران پاسداران با بیان اینکه باید سبکِ زندگی فاطمی را الگوی خود در زندگی قرار دهیم، گفت: خانواده سپاه باید در جامعه تاثیر گذار باشد، هر خانواده پاسدار باید یک پایگاه تاثیرگذار فرهنگی در جامعه باشد تا دیگر خانواده ها آن را بعنوان الگو در نظر بگیرند.

فرمانده سپاه فجر افزود: مهر و محبت به سبکِ زندگی فاطمی، اخلاص در کانون خانواده، توجه به انجام واجبات و تکیه و اعتماد مرد به مدیریت همسر در خانواده از شاخصه های موفقیت اعضای خانواده هستند.

سردار  غیاثی با بیان اینکه مشارکت بچه ها در امور خانواده به آن ها هویت می دهد، گفت: اعتماد به فرزندان، مراقبت از آن ها و نقش آفرینی ایشان در خانواده، نسل نوجوان را به انسان هایی پاکدست و مفید برای نظام اسلامی تبدیل خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: