کد خبر: ۹۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
بسیج سازندگی فارس عنوان موفق ترین رده سپاه فجر استان در چهارمین جشنواره مالک اشتر به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار بسیج سازندگی فارس چهارمین جشنواره مالک اشتر سپاه فجر استان فارس، دقایقی پیش با حضور سردار قیاسی فرمانده محترم سپاه فجر، سرهنگ کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و موفق ترین رده ها و گروه های جهادی برتر سپاه فجر استان فارس آغاز شد .


در این مراسم سردار قیاسی فرمانده سپاه فجر استان فارس به بیان سخنانی در خصوص اهمیت اشراف در بسیج و سپاه پرداخت و اظهار داشت : به تعبیر مقام معظم رهبری حرکت های بزرگی مشخص شده است که باید در مسیر فرماندهی حرکت کرد.

 وی افزود : در جامعه کنونی ضعف های بسیاری شناسایی شده است که باید برای حل آن ها از راهبردهایی که رهبری مشخص کرده اند استفاده شود و تاکید بسیاری بر اشراف بر تمامی رده ها دارند.


وی در پایان گفت : راه های میانبری که مد نظر مقام معظم رهبری است باید انتخاب کرد و از راه های شکافنده استفاده شود تا به سمت تعالی حرکت کنند.

 در ادامه برنامه سرهنگ کوشکی و حجت الاسلام و المسلمین حدائق در خصوص اهمیت جشنواره مالک اشتر و این شخصیت به بیان سخنانی پرداختند.


در پایان برنامه از معاونت های برتر استان فارس تقدیر به عمل آمد. در این مراسم معاونت بسیج سازندگی فارس عنوان موفق ترین رده در سپاه فجر استان را در چهارمین جشنواره مالک اشتر به خود اختصاص داد.

همچنین در ادامه این مراسم گروه جهادی عماریون سپاه ناحیه بقیه الله (عج) به عنوان نماینده گروه های جهادی بسیج سازندگی بالای سین رفت  و لوح سپاس برترین گروه جهادی جشنواره مالک اشتر فارس را به خود اختصاص داد. که در این راستا از 8 گروه جهادی دیگر از اقشار و بسیج دانشجویی و بسیج محلات و دانش آموزی تجلیل و تشکر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: