کد خبر: ۹۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
فرمانده سپاه فجر استان فارس :

فرمانده سپاه فجر استان فارس:امروز بزرگترین معروف زمان ما ولایتمداری و تبعیت از ولایت از فقیه است و بزرگترین منکر،دشمن اصلی ما امریکا است.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه استهبان سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در سپاه ناحیه استهبان حضور یافتند.سردار غیاثی بعد از دیدار با امام جمعه شهرستان استهبان و بازدید از اماکن سپاه ناحیه استهبان در جمع کارکنان حضور یافتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی بیان داشت:امام حسین(ع) هدف از قیام خود احیاء امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد پس ما هم باید در شناخت معروف و منکر زمان خودمان تلاش کنیم امروز بزرگترین معروف،ولایتمداری و تبعیت از رهبری معظم انقلاب است و بزرگترین منکر زمان دشمن اصلی ما امریکا و سایر کشورهایی هستند که به خاطر نفوذ انقلاب اسلامی تهدیدهایی را انجام می دهند.

غیاثی گفت:رسالت و وظیفه و ماموریت ما در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی برابر صراحت در قانون،حراست و حفاظت از انقلاب و دستاورهای آن است و برای اینکه ما بتوانیم ماموریت خود را به نحو شایسته انجام بدهیم لازم است تلاش کنیم تا اشرافیت کامل و همه جانبه ای را در حوزه ماموریت خود داشته باشیم.

فرمانده سپاه فجر اضافه کرد:حوزه ها فقط حوزه های دفاعی و امنیتی نیستند زیرا که همه حوزه ها اهمیت دارند زیرا که امام که در واقع معمار انقلاب است و بسیج و سپاه مولود امام و انقلاب است و امام بر اساس اهداف بلند مدتشان نهادهای ر تشکیل دادند از جمله سپاه و بسیج پس سپاه و بسیج به عنوان حافظ انقلاب باید اشرافیت و تسلط کامل خود را بر تمام امور داشته باشد،اگر ما اشرافیت و تسلط بر امور داشته باشیم می توانیم به تحلیل برسیم و اگر تحلیل واقعی داشته باشیم می توانیم آرایش مناسب را داشته باشیم و اگر آرایش ما آرایش دقیق در مقابل چالش های در حوزه های مختلف بود می توانیم اقدام و عمل مناسب و اثر بخشی را در مقابل چالش هایی که در مقابل انقلاب وجود دارد را داشته باشیم.

وی گفت:ما وقتی سخنرانی ها و فرمایشات امام راحل(ره) را تا زمانی که در قید حیات بودند جمع بندی می کنیم می بینیم 46 درصد از فرمایشات و مطالبات ایشان از سپاه و بسیج در حوزه دفاع و امنیت بود, 54 درصد از مطالبات در حوزه تربیتی،فرهنگی و سازندگی بود. این آمار در زمانی بود که ما هنوز در دوران دفاع مقدس به سر می بردیم که شاید اگر کسی به جای امام بود طبیعی بود که بیش از 70 تا 80 درصد انتظار ایشان در حوزه دفاع و جنگ متمرکز می شد.

ایشان گفتند:بسیج توانست با هدایتی که از طرف فرماندهان سپاه می شد افتخارات زرین و نقش بی بدیلی را در دوران دفاع مقدس ایفا کند و در جلسه ای رهبر معظم انقلاب در مقایسه ای بین توفقیات انقلاب های دنیا و انقلاب ما فرمودند که اگر انقلاب روسیه و فرانسه نتوانست امنیت پایدار را ایجاد کند بخاطر این بود که امنیت پایدار با حضور و مشارکت مردم شکل می گیرد اگر انقلابی و اگر حاکمیتی توانست آحاد مردم را را مشارکت دهد در سرنوشت خودشان قطعا آن انقلاب،انقلاب پایداری است و با لرزش ها و بعضی از تندبادها شانه خالی نمی کند.امروز به برکت وجود بسیج است که ما مشارکت مردم را داریم یعنی مردم در قالب بسیج سازمان پیدا کردند و این امنیت پایدار با حضور مردم شکل گرفت.

وی گفت:اگر انقلاب ما امروز در همه میدان ها ایستادگی می کند و اگر امروز امریکا نمی تواند به خود این اجازه را بدهد که در این کشور حضور فیزیکی داشته باشد مثل بعضی از کشورها ،زیرا می دانند با افراد انقلابی با اراده و مصصم در قالب بسیج روبرو هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: