گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
حوزه شهید فهمیده سروستان:
دوره آموزشی یک روزه شوری واحد های پیشگام با حضور جناب آقای کشاورز مسئول نیروی انسانی و بررسی و تحلیل سازمان س و جناب آقای مهندس بالیاقت مسئول فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس در سروستان:

روز چهارشنبه چهاردهم مهر ماه دوره آموزشی یک روزه شوری واحد های پیشگام با حضور جناب آقای کشاورز مسئول نیروی انسانی و بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس و جناب آقای مهندس بالیاقت مسئول فضای مجازی سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس برگزار شد.

در این دوره آموزشی در ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ستواندوم پاسدار احد رضوی ضمن خیر مقدم خدمت جناب آقای کشاورز و مهندس بالیاقت و خوش آمد گویی به همه دانش آموزان به طرح مباحثی در خصوص این دوره پرداختند.

در ادامه این دوره آموزشی مهندس بالیاقت و جناب آقای کشاورز مطالب ارزنده و مفیدی را به اطلاع دانش آموزان رساندند و سپس هر یک از دانش آموزان متناسب با نوع مسئولیت خود در واحد بسیج دانش آموزی دسته بندی شدند.

در کلاس آموزشی راهیان نور و یادواره شهدا و همکلاسی های آسمانی این دوره جناب آقای فتاحی سرمربی در آمادگی دفاعی شهرستان سروستان که خود از یادگاران حماسه هشت ساله دفاع مقدس هستند به مطرح کردن مطالبی درخصوص اردوی راهیان نور و وظایف و فعالیت های لازم در این اردو و یادواره شهدا که اعضای شورا در مدرسه برگزار میکنند و توضیح طرح همکلاسی های آسمانی پرداختند و در پایان نیز به بیان چند خاطره از دوران دفاع مقدس پرداختند.

در کلاس آموزشی نیروی انسانی که خود در دومرحله صورت گرفت در مرحله اول جناب آقای کشاورز به مطرح کردن برخی از وظایف این مسئولیت و شرایط لازم برای عضویت عادی و فعال دانش آموزان وبیمه غرامت دانش آموزان پرداختند و در مرحله دوم ستواندوم پاسدار هادی هوشمندیان مسئول نیروی انسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان به مطرح کردن برخی از دیگر مطالب مرتبط با نیروی انسانی پرداختند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان سروستان در یکی از کلاس های آموزشی این دوره ضمن معرفی انواع نامه هایی که دانش آموزان متناسب با نوع مسئولیت خود به آن ها نیاز دارند نمونه ای از هر یک از این نامه ها را در قالب یک بسته آموزشی به فرماندهان واحدها تقدیم کردند.

در کلاس آموزشی تعلیم و تربیت این دوره حاج آقای ظهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سروستان و حاج آقای نوری مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان به مطرح کردن برخی از مطالب مربوط با این مسئولیت پرداختند.

در کلاس آموزشی رسانه و فضای مجازی این دوره که در دو مرحله انجام شد در مرحله اول در کلاس آموزشی برادران برادر شفیعی مسئول فضای مجازی حوزه بسیج دانش آموزی و در کلاس آموزشی خواهران خواهر شفیعی مسئول فضای مجازی بسیج دانش آموزی به مطرح کردن مطالبی در خصوص خبر نویسی پرداختند و در مرحله دوم مهندس بالیاقت به طرح مطالبی در خصوص سواد رسانه ای و جنگ نرم در فضای رسانه پرداختند.

در کلاس آموزشی توجیه حفاظتی این دوره جناب سروان اکبری جانشین فرمانده سپاه سروستان به این سخن امام رضا (ع) "اگر برحسین (ع) بگری چندان که اشک برگونه ات جاری شود تمام گناهانت بخشیده می شود." اشاره کردند و به طرح مطالبی در خصوص امام حسین (ع) و روز عاشورا و هدف امام حسین (ع) از قیام پرداختند و سپس به مطرح کردن برخی از شبهات موجود در خصوص خانواده های معظم شهدا پرداختند و شبه زدایی کردند و از دانش آموزان خواستند که همواره برای پاسخ گویی به این گونه شبهات آماده باشند.

در پایان جناب آقای کشاورز با حضور در جمع فرماندهان واحدها و مسئولین رسانه گفت: دانش آموزان سروستانی همواره در سطح استان فارس خوش درخشیده اند، و سپس ضمن تشکر از فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و دانش آموزان به مطرح کردن مطالبی در خصوص مسئولیت بررسی و تحلیل پرداختند و از فرماندهان و مسئولین فضای مجازی واحد ها خواستند که در خصوص بررسی و تحلیل به شبکه سازی بپردازند.


 

انتهای پیام

کد خبر شهرستان/121/

نام:
ایمیل:
* نظر: