سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۴:۳۷
کد خبر: ۹۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
دومین همایش بصیرتی-عاشورایی «احلی من العسل» گرامیداشت یاد و خاطره حضرت قاسم ابن الحسن(ع) در مدارس مقطع متوسطه سروستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،دومین همایش  بصیرتی-عاشورایی «احلی من العسل» گرامیداشت یاد و خاطره حضرت قاسم ابن الحسن(ع) که در واقعه خونبار عاشورای حسینی(ع) و در راستای دفاع از حریم امامت و ولایت به شهادت رسید در مدارس مقطع متوسطه سروستان برگزار شد.

ستوان دوم پاسدار احد رضوی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ناحیه مقاوت بسیج سروستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: این همایش در قالب طرح سوگواری و بصیرت افزایی واقعه عاشورا در مدارس سروستان برگزار شده و هدف آن ترویج روحیه ولایتمداری و مقابله با استکبار و همچنین ظلم ستیزی در میان دانش آموزان می باشد.

وی همچنین افزود: آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه اسلامی با فلسفه قیام عاشورای  امام حسین(ع) یک وظیفه عمومی است و در این راستا حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سروستان تلاش دارد با برگزاری سوگواری به صورت گروه های منسجم دانش آموزی گام های موثری بردارد.

خاطر نشان می شود این مراسم به صورت همزمان در مدارس پسرانه و دخترانه مستقر در سروستان و به صورت گروهی برگزار شد که طی آن و با حضور دانش آموزان مدارس شهید مطهری، شهید بهشتی و مدرسه سرهنگ افخمی و همچنین مرکز پیش دانشگاهی دخترانه کوثر، شریعتی و حضرت معصومه این همایش برگزار شد.

 همایش بصیرتی-عاشورایی

همایش بصیرتی-عاشورایی
همایش بصیرتی-عاشورایی
همایش بصیرتی-عاشورایی
همایش بصیرتی-عاشورایی
همایش بصیرتی-عاشورایی
نام:
ایمیل:
* نظر: