آخرین اخبار
کد خبر: ۹۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
یک منبع آگاه امنیتی خبر داد:
یک منبع آگاه امنیتی گفت: با تلاش نیروهای امنیتی، 20 دستگاه خودرو توقیف و تعدای از اعضا و سرکردگان باند قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر شدند.
به گزارش تنویر، در پِی عملیات نیروهای امنیتی سپاه لارستان یک باند بزرگ و سازمان یافته قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز در استان فارس متلاشی شد.

یک منبع آگاه امنیتی گفت: نیروهای امنیتی سپاه لارستان با رصد اطلاعاتی تحرکات قاچاقچیان و شناسایی محل اصلی تردد و تجمع اتباع بیگانه غیرمجاز در استان فارس، طِی چند عملیات غافلگیرانه در محور "هرمرگان - لارستان - شیراز" یک باند بزرگ و سازمان یافته قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز در فارس را متلاشی و 400 تبعه بیگانه غیرمجاز را دستگیر کردند.

این منبع آگاه امنیتی افزود: با تلاش نیروهای امنیتی، 20 دستگاه خودرو توقیف، تعدادی از اعضا و سرکردگان باند قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر و تعدای نیز تحت تعقیب قرار گرفته اند، افراد دستگیر شده طی این عملیات به مقامات قضایی استان فارس تحویل داده شده اند.

این منبع آگاه امنیتی خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی فارس در راستای تامین و حفظ امنیت پایدار استان و کشور تحت رصد اطلاعاتی نیروهای امنیتی سپاه پاسداران قرار دارند و با باندهای قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز به شدت برخورد خواهد شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: