آخرین اخبار
کد خبر: ۹۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: آشنا جوانان با قرآن و مفاهیم آن و تعمیق فرهنگ زندگی قرآنی در جامعه، سلامت روحی و اجتماعی و کاهش آسیب های اخلاقی را در پُی خواهد داشت.
به گزارش تنویر، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در آیین آغاز مسابقات استانی قرآن کریم سپاه فجر، گفت: ماه های محرم و صفر و حضور در هیئات مذهبی و عزاداری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) بهترین فرصت برای آنس با قرآن و سیرۀ اهل بیت (علیهم السلام) است.

وی با تاکید بر اینکه اُنس با قرآن بهترین روش برای در امان ماندن از آسیب های اجتماعی زندگی مُدرن است، گفت: آشنا ساختن کودکان، نوجوانان و جوانان با قرآن و مفاهیم آن و تعمیق فرهنگ زندگی قرآنی در جامعه، سلامت روحی و اجتماعی و کاهش آسیب های اخلاقی را در پِی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس پیوند همیشگی پاسدار انقلاب اسلامی با قرآن را بسیار مهم دانست و افزود: اُنس با قرآن و تدبر در آیات آن نه تنها معنویت دینی را در وجود انسان مستحکم می کند بلکه روحیه مقاومت، ایثار و شهادت را در نیروهای مسلح و مدافع کشور سرزنده نگه داشته و تقویت می کند.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران جوان و مومن رسالت مهمی در راستای ترویج، حفظ و تقویت فرهنگی قرآنی در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر عهده دارند، شرکت در برنامه های معنوی و مسابقات قرآنی یکی از راه های تحقق این رسالت است.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده بُنیان های حرکت انقلابی امام حسین (علیه السلام)، واقعه کربلا و حماسه عاشورا را برگرفته از آیات و مفاهیم ناب قرآنی دانست و ادامه داد: اهل بیت (علیهم السلام) همواره بر موضوع آنس با قرآن از جوانب مختلف نظیر قرائت، حفظ و بخصوص تدبر در آیات قرآن تاکید داشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه راه امام حسین (علیه السلام) همچنان ادامه دارد، گفت: امروز مدافعان حرم اهل بیت (علیه السلام) و سایر جوانان مومن در کشورهای اسلامی با الگوگیری از آموزه های قرآن و حماسه عاشورا در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: