کد خبر: ۹۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در جمع پاسداران سپاه عشایر فارس و ناحیه دانشجویی گفت: امام حسین (ع) مظهر هدایت ، مایه برکت و ذکر الهی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علیزاده، گفت: امام حسین (ع) شباهت های بسیاری به قرآن دارد و می توان به جرات گفت که  صفات قرآن برآن حضرت قابل تطبیق است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در ادامه افزود:  همچنان که قرآن کتاب هدایت بشر است امام حسین (ع) نیز مظهر هدایت بشر بوده، هست و خواهد بود چرا که امروز از اسلام نامی برده می شود به برکت خون مطهر شهدای کربلا به التبع شهدای اسلام و انقلاب است.
وی در ادامه قرآن را کتاب شفاء برای بیماری های جسمی و روحی عنوان کرد و گفت: تربت امام حسین (ع) نیز مایه شفاء همه مرض های جسمانی  می شود
حجت الاسلام علیزاده، شهادت امام حسین را مایه برکت و رشد اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امروز هریک از مسلمانان جهان باید علاوه بر تربیت نفسانی خودشان مبلغ دین و گسترش اسلام ناب محمدی در اقصی نقاط جهان شوند چرا که انگلیس خبیث هرلحظه و در هر مکان به دلیل ضدیت با اسلام  تبلیغات خود را با حرف های مفت در فضای مجازی به مردم القا می کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در ادامه گفت امام حسین (ع) برای یک واجب فراموش شده که حتی در زمان پیغمبر اکرم (ص)و امام علی(ع) اجرا نشد قیام کرد و آن واجب، اصلاح امت جدش رسول ا... بود .
حجت الاسلام علیزاده، بر کلمه اصلاح تاکید کرد و ادامه داد: چرا مسلمانان جهان در مقابل این همه هجمه های دشمن علیه کشورهای مسلمان نشین ساکت می مانند؟ مگر نمی بینند که آمریکای جنایت کار و صهیونیست ها  با همکاری انگلیس خبیث که پشت پرده و بعضا آشکار چون که با اسلام مخالفند به بهانه های واهی مسلمان کشی راه می اندازند و کودکان و زنان بی گناه را به خاک و خون می کشند.
وی در ادامه افزود: در زمان جاهلیت زمانی که پیامبر از رییس قبیله پیمان می گرفت که جنگ و خونریزی  نکنند  حداقل به پیمانشان معتقد بودند چه شده که الان و در این برهه از زمان آل سعود و سران عربستان سعودی در ماه حرام جنگ و خونریزی به پا می کنند
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در پایان گفت:     آل سعود و سران عربستان سعودی که داعیه دار خانه کعبه هستند چه طور در انذار عمومی و جلو چشمان مسلمانان جهان کودک کشی راه می اندازند مگر می شود هم مسلمان کشی راه انداخت و هم از خانه کعبه حمایت کرد؟ چرا مسلمانان جهان برای تولیت کعبه که مهد تمدن اسلام و مایه وحدت مسلمانان است فکری نمی کنند؟     
 


 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: