گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
سردار یدالهی در جمع پیشکسوتان سپاه سپیدان:
سردار یدالهی از فرماندهان زمان جنگ هشت ساله در جمع پیشکسوتان سپاه سپیدان پاسداران دهه اول را ماندگار، جاوید و بی نظیر در انقلاب اسلامی دانستند.
به گزارش تنویر سپیدان صبح دیروز یکشنبه مورخ 95/07/25 مرحله دوم جلسه انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه سپیدان با حضور سردار یدالهی جانشین لشکر 33 المهدی عج در دوران دفاع مقدس در چله گاه سپیدان برگزار شد.
سردار یدالهی دهه اول ورود به سپاه را یک مقطع مشعشع و نورانی در تاریخ انقلاب اسلامی دانستند و پاسداران این دهه را ماندگار، جاوید و بی نظیر توصیف نمودند.
ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بازنشستگان عزیز باید خودشان را از سپاه بدانند و سپاه نیز هیچوقت از کمک ها و مشاوره های بازنشستگان غافل نشود دوران خدمت در سپاه را محدود به سی سال ندانستند و همواره بازنشستگان حضور فعال در تمامی صحنه ها داشته باشند.
ایشان در ادامه نیاز مجموعه را به کار و خرد جمعی مهم و ضروری برشمردند و بیان داشتند: اگر ایرادی در جایی میبینید تذکر بدهید. رسالت شما این هست که کمک کار نیروهای فعلی و جوان باشید.دلخوری های داخل مجموعه را باید با همفکری و خرد جمعی برطرف نمود.
ایشان در خاتمه صحبت هایشان امنیت امروز کشور را مرهون تلاش ها و رشادت های پاسداران دهه اول انقلاب، شهداء و جانبازان دانستند و از بازنشستگان عزیز خواستند که در عرصه جنگ نرم و مبارزه با بد حجابی ها و اجرای امر به معروف همواره فعال و در صحنه باشند.
در خاتمه برنامه از طرف کانون بازنشستگان به خانواده های این عزیزان هدایایی اهداء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: