کد خبر: ۹۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
همایش پیشکسوتان شهرستان استهبان برگزار گردید

به گزارش سروان پاسدار نادر جوکار مدیر روابط عمومی سپاه استهبان همایش پیشکسوتان شهرستان قرآنی استهبان در سپاه ناحیه استهبان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین زارعی فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:پیشکسوتان جامعه ما حامل تجربیات بسیار گرانبهایی هستند که آنها را در طول سالیان زیاد و با زحمات طاقت فرسایی به دست آورده اند و حالا بصورت رایگان در اختیار ما قرار می گیرد بنابراین باید از این تجارب گرانبها استفاده کنیم و در عوض مقام این عزیزان پیشکسوت را ارج نهیم زیرا که بهای این تجربیات را نمی توان با مال و منال جبران نمود.

وی بیان داشت:بنده مخالف این هستم که همایش پیشکسوتان بصورت سالیانه برگزار گردد بلکه باید ماهانه یا حداقل بصورت فصلی برگزار گردد تا در آن هم از پیشکسوتان عزیز قدردانی شود و هم از راهکارهای آنان برای پیشبرد اهداف انقلاب و سپاه استفاده نماییم.

زارعی گفت:هنر ما این است که بتوانیم در کنار پیشکسوتان نسل نوپا و نوجوانان و جوانان را تربیت نماییم تا بتوانیم به وسیله این سفل نوپا آرمان های امام راحل(ره) و اهداف انقلاب اسلامی را تحقق بخشیم و به سوی یک جامعه متعالی و یک مدینه فاضله حرکت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت:ما نباید پیشکسوتان دوران جبهه و جنگ را به دست فراموشی بسپاریم که خدای ناکرده آنان دچار یک نوع سرخوردگی شوند بلکه باید با آنان رابطه سازنده داشته باشیم و در جلسات و همایش ها از آنان دعوت نماییم و از سخنرانی ها و راهکارها و تجارب آنان استفاده نماییم.

شایان ذکر است که در این مراسم از نرم افزار"قدسیان آسمانی"که حاوی زندگینامه شهدای شهرستان قرآنی استهبان،اطلاعات کامل فردی شهدا،شرح عملیات های دوران دفاع مقدس،نقش شهرستان استهبان در دوران دفاع مقدس،آثار ستاد یادواره شهدا،کتب نوشته شده در مورد شهدا و وصیت نامه های آنان و معرفی شهرستان قرآنی استهبان است،رونمایی شد و به رسم یادبود و تشکر تعدادی از پیشکسوتان شهرستان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند و هدایایی به آنان اهداء گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: