شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۰:۳۵
کد خبر: ۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی کاروان 600 نفره عاشقان روح الله شب گذشته از داراب عازم مرقد مطهر امام خمینی(ره) شد.



سرهنگ پاسدار
ˈ حمید رضاطحانی ˈ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج داراب در آیین بدرقه این کاروان به خبرنگار تنویر گفت: این کاروان 600 نفره دارابی به نمایندگی از مردم ولایتمدار این شهرستان در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) شرکت می کنند.

سرهنگ طحانی افزود: در طول سفر برنامه های فرهنگی متنوعی برای مسافران در نظر گرفته شده که مسابقات فرهنگی ، سخنرانی روحانیون ، پخش فیلم های اعتقادی و سیاسی از جمله این برنامه ها می باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج داراب هدف از اعزام کاروان به مرقد امام را میثاق با ولایت و بیعت با رهبری دانست و افزود: مردم ولایتمدار داراب با حضور خود در مرقد امام راحل (ره) با آرمان های این امام همام تجدید میثاق می کنند.

طحانی در پایان گفت: با توجه به نامگذاری سال حماسه سیاسی از طرف ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله) دارابی ها پرشورتر و پر رنگ تر و با علاقه بیشتر در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در تهران شرکت می نمایند، همچنین مراسم با شکوهی در شهر داراب و بخش های تابعه با حضور سخنرانان کشوری پیش بینی شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: