آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
رییس سازمان بسیج مهندسین استان فارس:
سرهنگ پاسدار علیپور گفت: حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.
به گزارش تنویر، اولین همایش کالاهای صادراتی با محوریت کشورهای CIS و روسیه با حضور فعالان اقتصادی و مدیران صنایع کشور به میزبانی سازمان بسیج مهندسی استان فارس در شیراز برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار قاسم علیپور رییس سازمان بسیج مهندسین استان فارس در حاشیه برگزاری این همایش با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این همایش، بررسی نقش صادرات در تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: مدیران صنایع کشور و تولیدکنندگان ایرانی با حضور در این همایش ضمن معرفی محصولات خود به هیئت های تجاری و فعالان اقتصادی سایر کشورها، زمینه صادرات محصولات ایرانی را فراهم خواهند آورد.

وی افزود:  اولین همایش کالاهای صادراتی که از سوی سازمان بسیج مهندسین استان فارس برگزار شده است فرصت بسیار خوبی برای هم افزایی و آغاز تبادلات تجاری بین ایران و کشورهای CIS خواهد بود.

رییس سازمان بسیج مهندسین استان فارس خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه محصولات ایرانی در حاشیه این همایش برپا شده است، خاطرنشان کرد:  معرفی کالاهای ایرانی به تجار سایر کشورها و فراهم آوردن فرصت های صادراتی برای تولیدکنندگان داخلی یکی از موثرترین راه های ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از تولید داخلی است.

سرهنگ پاسدار علیپور افزود: این همایش با حضور تجار دخلی و خارجی، فعالان اقتصادی کشورهای CIS و کنسرسیوم شرکت های شهرک صنعتی شیراز برگزار شده است.

اتحادیه کشورهای CIS با حضور کشورهای روسیه،  جمهوری آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، بلاروس، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان، مولداوی و ترکمنستان (عضو ناظر) در سال 1991 تشکیل شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: