کد خبر: ۹۴۱۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
دبیر استانی سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: علاقمندان به شرکت دراین جشنواره می توانند آثار خودراتا 20 آذرماه به دبیرخانه های منطقه ای مستقر در کانون های بسیج فرهنگیان استان فارس ارسال کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، ایمان رئیسی با اشاره به آغاز به کار این دبیرخانه افزود:هر ساله و به منظور ارتقاء سطح علمی وترویج فرهنگ پژوهش در بین فرهنگیان، سازمان بسیج فرهنگیان کشور اقدام به برگزاری جشنواره علمی پژوهشی می کند.

رئیسی گفت:فرهنگیان و معلمان علاقه مند در استان فارس  نیز می توانند با ارسال آثار خود در زمینه مقالات و پژوهش ها در مرحله استانی این جشنواره شرکت کنند.

دبیر استانی سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت:پس از داوری توسط هیئت داوران آثار منتخب به مرحله کشوری در تهران راه می یابند.

 رئیسی با اشاره به اینکه محل دریافت آثار، کانونهای بسیج فرهنگیان در سراسر استان فارس می باشد افزود:‌ آخرین مهلت ارسال مقالات به کانونها 20 آذر ماه سال جاری می باشد.

دبیر استانی سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: در سال گذشته 4600 نفر از فرهنگیان کشور با ارائه آثار خود در این جشنواره شرکت نمودند که از این تعداد حدود 700 اثر مربوط به فرهنگیان استان فارس بودند. 

رئیسی همچنین عناوین موضوعات این جشنواره را شامل نقش معلم و دستگاههای مسئول در ایجاد روحیه و نشاط معلمی،خصوصی سازی مدارس، اصالت سود یا اصالت تعلیم و تربیت، عهد شکنی آمریکا،‌ مصادیق و نمونه ها، وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در مقابله با ولنگاری فرهنگی،حقیقت جهاد کبیر و نحوه تحقق آن عنوان کرد.

دبیر استانی سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور همچنین بررسی وضعیت ادب و حیا در جامعه ایران ( عوامل موثر، راهکارهای ارتقاء)، نقش معلم در رونق بخشی به مساجد و نماز،رسالت آموزش و پرورش در شتاب رشد علمی کشور، وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی را از دیگر عناوین این جشنواره عنوان کرد.

رییسی همچنین به سایر عناوین نیز اشاره کرد و افزود: مقایسه چگونگی تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی و دلخواه نظام سلطه، چگونگی احیاء و تولید مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در آموزش و پرورش وهویت مستقل دینی و ملی نسل آینده، چیستی و چگونگی آن نیز از دیگر این عناوین است.

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
مرتضی رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
01:04 - 1395/08/04
0
0
باتقدیم سلام ونثارادب
به نوبه ی خودبه عنوان یک فرهنگی بسیجی درمنطقه محروم ودورافتاده ی ماهورمیلاتی اززحمات واطلاع رسانی هاتان کمال تشکررادارم. لطفا اگرممکن است مسابقه ی بزرگ علمی پژوهشی امسال را بصورت واضح تر ودرقالب بخشنامه به ادارات ارسال فرمایید. جزییات مقالات شرایط وفرمت و.... را هم اعلام بفرمایید. ممنونم
واگرجزییات رادارید به آدرس ایمیل اینجانب که سابقه ی پژوهش وکسب مقام دارم ارسال فرمایید. اجرکم من الله
بهزاد ارجمندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
20:06 - 1395/11/06
0
0
با سلام و عرض ادب
لطفا زمان اعلام نتایج داوری مقالات سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان استان را مرقوم بفرمایید.
سپاسگزارم
نام:
ایمیل:
* نظر: