آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:
سرهنگ پاسدار حسینی گفت: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی از هجوم فرهنگی و جنگ نرم تاثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه است.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) شیراز در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان شیراز به اردوی راهیان نور، گفت: در این مرحله از اعزام راهیان نور تعداد هزار نفر از دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور اعزام شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در مجموع تا پایان سال جاری تعداد سه هزار و پانصد از دانش آموزان مدارس ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز به سرزمین های دفاع مقدس اعزام خواخواهند شد.


وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی از هجوم فرهنگی و جنگ نرم تاثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه است.

سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان و اولیاء ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز از اردوهای راهیان نور، ادامه داد: نسل نوجوان و جوان کشور با حضور در اردوهای راهیان نور ضمن اینکه با مناطق عملیاتی، حماسه ها و شهدای دفاع مقدس آشنا می شوند، به خودسازی معنوی پرداخته و با تقویت آموزه های دینی در مقابل آسیب های اجتماعی و هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی نیز مصون می شوند.

وی دانش آموزانِ امروز را نسل آینده ساز کشور دانست و خاطرنشان کرد: ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان امنیت اجتماعی و کشور را تقویت و آسیب های اخلاقی را در جامعه کمرنگ و محو می کند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) افزود: دانش آموزان حاضر در اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس نظیر شلمچه، اروندکنار و طلائیه بازدید کرده و در کلاس رزم شبانه نیز حضور خوهند یافت، در حاشیه این سفر نیز مسابقات فرهنگی و دوره های آموزشی برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

http://tanvir.ir/files/fa/news/1395/8/4/341930_939.jpg

وی افزود: اعزام اقشار مختلف مردم به اردوهای راهیان نور از سوی سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی با بیان اینکه یک نفر روحانی و یک نفر خادم شهدا با هر گروه از دانش آموزان همراه خواهند بود، خاطرنشان کرد: طِی این سفر پیشکسوتان دفاع مقدس و راویان راهیان نور در مناطق مختلف در کنار دانش آموزان حضور خواهند داشت و به روایت حماسه سازی های رزمندگان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهند پرداخت.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: