آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
سردار غیاثی در جمع فرماندهان نیروهای مسلح استان فارس:
فرمانده سپاه فجر گفت: نیروهای مسلح باید وظایف خود را بعنوان حافظان انقلاب اسلامی و کشور بصورت دقیق درک کرده باشند و با روحیه جهادی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.
به گزارش تنویر، کمیسیون پیشگیری از جرائم در نیروهای مسلح با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، فرمانده نیروی انتظامی فارس،  رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان فارس، مسئولان وزارت دفاع و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان فارس برگزار شد.

سردار غیاثی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، گفت: اقامه عزا همراه با کسب معرفت، درک اهداف قیام حسین (علیه السلام) و حرکت در مسیر عاشورا نکاتی هستند که همواره باید مورد توجه فرماندهان و اعضای نیروهای مسلح قرار داشته باشند.

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح در استان فارس گفت: " آزادگی و مرعوب دشمن نشدن " دو درس بزرگ امام حسین (علیه السلام) برای شماست.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در مفاهیم عاشورایی دارد، گفت: " اخلاص " لازمه موفقیت در انجام ماموریت هاست، نیروهای مسلح باید وظایف خود را بعنوان حافظان انقلاب اسلامی و کشور بصورت دقیق درک کرده باشند و همواره با روحیه جهادی در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز پرچم امام حسین (علیه السلام ) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برافراشته شده است، گفت: تبعیت از ایشان همان حرکت در مسیر اهداف امام حسین (علیه السلام) است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از خواص مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هستند.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: انتظار فرمانده معظم  کل قوا از نیروهای مسلح این است که نقش واسط بین امام و جامعه را ایفا کنند و همواره آمادگی خود را ارتقاء دهند.

وی با بیان اینکه آمادگی نیروهای مسلح برای دشمنان انقلاب اسلامی یک عامل بازدارنده است، گفت: در نیروهای مسلح با تعداد زیادی ماموریت و رده مواجه هستیم و برای رسیدن به حد اعلای آمادگی نیاز به مراقبت از مجموعۀ اعضای نیروهای مسلح داریم.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تربیت و آموزش پیش نیاز مصون سازی نیروهای مسلح از آسیب هاست افزود: پیشگیری از تخلف موضوع مهمی است که همواره باید به آن توجه کنیم، باید تلاش کنیم تخلف بوجود نیاید و اگر بوجود آمد به موقع درمان شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی سرباز در مجموعه نیروهای مسلح مشغول خدمت می باشند، گفت: حضور سربازان در نیروهای مسلح یک فرصت است، سربازان نسل آینده مدیران کشور هستند و حضور ایشان در نیروهای مسلح یک فرصت بسیار مهم برای تعمیق معنویت، خودسازی، آموزش مهارت و کسب تجربه برای زندگی است.

سردار غیاثی با اشاره به اجرای طرح " گروه های ناصرین " در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در قالب طرح ناصرین مجموعۀ سربازانی که در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خدمت می کنند گروه‌بندی شده و برای اوقات فراغت ایشان در پادگان ها و بیرون از پادگان برنامه های تفریحی، معنوی و اموزشی پیش بینی و اجرا می شوند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه بسیج در جای جای کشور حضور دارد، خاطرنشان کرد: مراقبت از خِیل عظیم بسیجیان در برابر " مسئله نفوذ " رسالت مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: