گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در بازدید از روزنامه افسانه؛
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در بازدید از روزنامه افسانه گفت: حریت قلم مشخص است، قلمی که باید حق را بنویسد همان قلمی است که خداوند در قران به آن اشاره کرده است، نه قلمی که به چشم مسئولین خوب بیاید.
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه استان فارس، میلاد امیری نژاد رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس روز گذشته در دیدار با روزنامه افسانه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه و شهدای انقلاب، گفت: بسیج رسانه خارج از هر گونه نگاه حزبی و گروهی و جدای از خطوط سیاسی در اختیار اصحاب رسانه بوده و خواهد بود.


وی با بیان اینکه دیدار با اصحاب رسانه روزنامه ها،خبرگزاری ها و حتی هفته نامه ها یکی از وظایف بسیج رسانه است، افزود: نگاه بسیج رسانه به تمام اصحاب رسانه که در این عرصه نبرد نا برابر و جنگ نرم، احساس دغدغه می‌کنند و فعالیت می‌کنند، یکی ایست.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، با اشاره به فرمان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج، تصریح کرد: بسیج دارای 20 رده تخصصی است که در آخرین آن می توان به بسیج رسانه اشاره کرد.

امیری نژاد با بیان اینکه بسیج رسانه در حوزه رسانه کاری رسانه هادخالتی نخواهد کرد، بیان داشت: حریت قلم مشخص است، قلمی که باید حق را بنویسد همان قلمی است که خداوند در قران به آن اشاره کرده است، نه قلمی که به چشم مسئولین خوب بیاید.

وی تصریح کرد: در ابتدا تاسیس این سازمان با ابهاماتی روبه رو بود که اما با گذشت زمان ضرورت حضور آن بیشتر احساس شد تا با متحد شدن نیروهای رسانه در جبهه ی جنگ نرم همان کسانی که با موازات انقلاب و ولایت، کارهای پراثر و تاثیر گذاری را انجام داد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، افزود: توجه به معیشت اصحاب رسانه در تمامی امور، ثبت تلاش های بی وقفه اصحاب رسانه در قالب انتشار کتاب، برگزاری اولین جشنواره دفاع مقدس در کشور، اعزام کاروان های راهیان نور اصحاب رسانه، چاپ کتاب عکس شاهدان بصیر حاصل تلاش های عکاسان شیراز و فعالیت های رسانه ای در قالب کیوسک های مطبوعاتی که نقطه عرضه محصولات رسانه ای و ارتباط با مخاطبین هستند، از جمله از فعالیت های سازمان بسیج رسانه فارس بوده است.

همچنین امیری نژاد در ادامه بیان داشت: در راستای امور مربوط به رسانه ها فعالیت های کیوسک داران مطبوعاتی را رصد کرده ایم و اقدامات لازم را در قالب جلسات تخصصی با مسئولین امر، درمیان گذاشته ، که برخی از کیوسک ها را به صورت آزمایشی مورد رصد قرار دادیم تا مخاطب دسترسی راحت تری به مطبوعات و نشریات داشته باشد که باید با نگاه ویژه ای این مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید شعار ما تا اخر ایستاده ایم را مانند یک علم بلند کنند،گفت: باید مطالبی را که به مردم روح امید می‌دهد را تولید کرد و مردم را به انقلاب و کشور امیدوار کرد.

مدیر نمونه کشور در سال 94، با اشاره به اینکه در کشور دچار رکودی هستیم، اظهار کرد: ایده های برتر در زمینه اقتصادمقاومتی مورد توجه قرار گیرد تا با تولید داخلی اقتصادمقاومتی برای رشد استان و انقلاب روح امید را در دل مردم زنده کرد.

وی گفت: بسیج رسانه متعلق به حزب و جناحی نیست خط قرمز آن حریم انقلاب اسلامی و ولایت است، که تلاش بر این بوده تا با حضور حداکثری با اصحاب رسانه متحد شد.

مسئول بسیج رسانه فارس در پایان سخنان خود با اشاره به کتاب دایره المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراق، بیان داشت: شاید عرصه نبرد از سخت به نرم تغییر کرده است، اما یک اعتقاد و قوت قلب پا برجاست که معتقد هستیم که اگر در راه خدا با وحدت رویه جلو برویم با برنامه ریزی و یک سیاست کلی قابل اجرا با همین ادوات ناچیز موجود جدای از هر خط و ربطی به دنبال دفاع از تمامیت انقلاب باشیم، یقینا نصرت الهی شامل حال می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: