گزارش
22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
bolet22 بهمن 93
هانیه پورحسین/ خبرگزاری ایسنا
22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
bolet22 بهمن 93
محسن تورع/ خبرگزاری نسیم
کد خبر: ۹۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
مدیر مسئول روزنامه افسانه ؛
مدیر مسئول روزنامه افسانه گفت: در جبهه جنگ نرم اصحاب رسانه با دستان خالی روبه روی رسانه های خارجی با امکانات و اعتبارات بالا، ایستاده ایم که این جنگی نا برابر است.
به گزارش روابط عمومی بسیج رسانه فارس، پیمان بهادری مدیر مسئول روزنامه افسانه ضمن مثبت دانستن اقدامات انجام شده توسط سازمان بسیج رسانه فارس، گفت: در جبهه جنگ نرم اصحاب رسانه با دستان خالی روبه روی رسانه های خارجی با امکانات و اعتبارات بالا، ایستاده ایم که این جنگی نا برابر است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه یکی است شاید راه و روش متفاوت باشد اما راه یکی است، افزود: مهم ترین مشکل اصحاب رسانه در ابتدایی ترین مشکلات است که توجه جامعه و کاملی به آن نمی‌شود که با این شرایط نمی‌توان تقابل و مقابله با رسانه های غربی با امکانات و اعتبارات بالا داشت.

مدیر مسئول روزنامه افسانه بیان داشت: اصحاب رسانه های فارس وکشور برای رو یارویی مناسب در مقابل این جنگ نا برابر ، نیازمند حمایت های مادی و معنوی هستند، که با برنامه ریزی باید این امر را مورد توجه قرار دهیم.

بهادری با اشاره به عدم سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ، اظهار کرد: در حوزه فرهنگ برای حضور میل و رغبتی برای سرمایه داران ایجاد نمی‌کند که با این شرایط انتظار موفقیت نباید داشت.

وی با بیان اینکه در جنوب کشور تنها یک دستگاه رول وجود دارد، ترصیح کرد: در شیراز تنها یک دستگاه چاپ رول وجود دارد که باید برای چاپ روزنامه ها و نشریات خود متوسل به استانهای دیگر شد.

مدیر مسئول روزنامه افسانه با اشاره به اینکه در حوزه رسانه نباید نگاه سلبی داشت، بیان کرد: در حوزه رسانه برای تقابل در جنگ نرم نباید وارد شعار شد و باید با افزایش توان رسانه ها و دانش لازم جلوی آن ایستاد.

بهادری در پایان سخنان خود گفت: در بحث مدیریت رسانه باید به دنبال تحلیل رفت تا جوان امروز با دلیل و منطق و تحلیل به دنبال خبر های داخلی باشد نه رسانه های غربی.

نام:
ایمیل:
* نظر: