آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
قزل سفلی درجلسه معارفه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس بازتعریف و بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی در چارچوب نگاه به عدالت، استکبارستیزی، کرامت انسانی، استقلال و آزادی را از وظایف امروز بسیج دانشجویی برشمرد و گفت: امروز بعد از جهاد کبیر، جهاد تبیین از رسالت های اصلی دانشجویان مومن و انقلابی است.

اسماعیل قزل سفلی در جلسه معارفه جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به آغاز دهه استکبارستیزی اظهار داشت: غرب همه تلاش خود را می کند تا ایران اسلامی الگوی پیشرفت نباشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت ایران اسلامی در حوزه های علمی، فناوری، نظامی و درخشش جوانان ما در میدان های مختلف به ویژه در حوزه علم چشم گیر است افزود: یک کشور مسلمان به نام ایران اسلامی در اواخر دهه 1950 میلادی برنامه ریزی های از پیش تعیین شده دشمنان را برهم زد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه و جهان بین الملل اضافه کرد: به اعتراف غربی ها ، ایران یکی از تعیین کننده ترین کشورها در نظم نوین جهانی است.

قزل سفلی در ادامه به تلاش دشمن مبنی بر غالب کردن امام تحریف شده، اسلام لیبرال و مولفه های آن بر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: جنگ دشمن با ملت ایران ایدئولوژیک است که تلاش می کند آن را به سطح استراتژیک برساند.

وی، راهبرد امروز دشمن را دیپلماسی عمومی یعنی تاثیرگذاری بر ذهن، افکار، اعتقادات و باورهای مردم برشمرد و با اشاره به تلاش های آن ها و استفاده از همه ظرفیت ها در این راستا تصریح کرد: پنج آرمان ملت ایران شامل عدالت اجتماعی، کرامت انسانی، استکبارستیزی، استقلال و آزادی، فوق العاده نقش آفرین است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به وظایف دانشجویان انقلابی، بسیجی و ارزشی در مواجهه با چالش های پیش روی انقلاب اسلامی، مجاهدت برای تبیین را از جمله این وظایف عنوان و خاطرنشان کرد: مجاهدت انگیزه درونی، تقویت قدرت ایمان و رشد فضایل اخلاقی می طلبد که البته ابتدا باید آن ها در فرد، رشد یابد و سپس در مجموعه تحت پوشش گسترش پیدا کند.

قزل سفلی با بیان اینکه امروز بعد از جهاد کبیر، جهاد تبیین از رسالت های اصلی دانشجویان مومن و انقلابی است، بر پرده برداشتن از 63 سال جنایت و خیانت آمریکا و تبیین آن ها برای مردم تاکید کرد و گفت: دشمنان، گام به گام و به صورت برنامه ریزی شده علیه ایران اسلامی اقدام می کنند از این رو ابعاد و لایه های مختلف دشمن را باید شناخت.

وی نشریه، مناظره ها، کرسی های آزاداندیشی، تولید عکس نوشته، سرود و ... را از ابزارهای تبیین دانست که در راس آن مجاهدت برای حرف زدن آن هم به صورت چهره به چهره با نگاه تخصصی به مسائل است بیان کرد: باید با مسائل به صورت تخصصی و فنی مواجه شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه جنایت ها، خباثت ها و بدعهدی های آمریکا  به صورت تخصصی برای مردم تبیین شود ادامه داد: انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت به سرعت در حال پیشروی است.

قزل سفلی با تاکید بر مبارزه با فساد، تبعیض و رشوه اظهار داشت: در ارائه کمبودها و پیشرفت ها باید نگاهی کلان داشت چراکه حرف های ما نباید ناامیدی به وجود آورد و باید موجب ایجاد نشاط و امید در جامعه شود.

وی بازتعریف و بازخوانی گفتمان انقلاب اسلامی در چارچوب نگاه به عدالت، استکبارستیزی، کرامت انسانی، استقلال و آزادی را از وظایف امروز بسیج دانشجویی برشمرد و تصریح کرد: جریان غیرانقلابی در کشور است که نمی خواهد گفتمان انقلابی در این کشور به خوبی پیش رود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر ترویج روحیه انقلابی گری و پرسشگری از مسئولان به صورت تخصصی و فنی و پاسخگو بودن مسئولان تاکید کرد.

در این جلسه احمدرضا قاسمی به عنوان جانشین فرماندهی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شد.

مدیریت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت، بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز، فرهنگی، نیروی انسانی، امور شهرستان ها و امور علمی نخبگان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در کارنامه مسئولیتی احمدرضا قاسمی به چشم می خورد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: