گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۰
فرمانده سپاه ناحیه ممسنی:
در گردهمایی محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه ممسنی سرهنگ کریم عباسی به بررسی فضای انتخاباتی کشور و شهرستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار تنویر از ممسنی، کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در این مراسم بیان داشت: از 64 معیار مدیریتی فرمایشات مقام معظم رهبری به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد که باید از رفتار برجسته ی کاندیدا ها باشد. تفکر عقلانیت، خلوص، مردمی و خدوم بودن ، دار بودن به اراده ی قوی، داشتن مکارم اخلاقی، اجرای سیاست فساد ستیزی، مورد اعتماد بودن، مجاهدت، ایستادگی، دوری از دنیا طلبی، حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و ... است.

کاندیدای ریاست جمهوری در حفظ ارزشها از جمله جایگاه ولایت فقیه در کشور و فضای سیاسی بین المللی باید تلاش و توجه بیشتری کنند. البته کاندیدا های شورای اسلامی نیز باید دارای این ویژگی باشند و در منطقه ممسنی دوری از طایفه گرایی نیز بسیار مهم است. ما بارها در برنامه های متفاوت به این موضوع اشاره کرده ایم.

دوری از طایفه گرایی برای همه تکلیف است خیلی ها می گویند مقصر اصلی ترویج طایفه گرایی مسئولین شهرستان بوده اند و یا مدیر اجرایی شهرستان بوده است. اما نفی طایفه گرایی نه تنها برای مسئولین تکلیف است بلکه برای مردم نیز یک تکلیف است و مردم باید فردی اصلح و بر اساس شایسته سالاری دینی را انتخاب کنند تا دیگر شاهد توجه به یک طایفه و راند خواری ها نباشیم.

طایفه گرایی در زمان انتخابات در شهرستان همچون آتش زیر خاکستر به یکباره شعله ور می شود که ما در تلاشیم دیگر معضلات این فرهنگ غلط و نگاه غلط را به مردم بیان کنیم و با آن مبارزه کنیم و در همین راستا تا کنون 7 جلسه با سران طوایف و تیره در سطح شهرستان برگزار کرده ایم.

وی در پایان خواستار شد: در انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری باید دقت کرد و افراد اصلح را انتخاب کرد و اگر افراد اصلح انتخاب شوند به تکلیف و به منویات مقام معظم رهبری عمل کرده اید.

نام:
ایمیل:
* نظر: