گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۹۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده فراشبند:
می بینیم کسانی برای حفظ و منافع خود و برای پیشبرد اهداف ناشایست خود در این شهرستان و در کل کشور می خواهند مردم کر و کور ولال بشوند، تهمت میزنند و نماز جمعه را تحریم می کنند اما خدا را شاکریم که چشم های بینا و با بصیرتی هستند که اینها را می بینند، باصلابت ایستاده اند و از حقوق مردم دفاع می کنند
به گزارش تنویر فراشبند ؛می بینیم کسانی برای حفظ و منافع خود و برای پیشبرد اهداف ناشایست خود در این شهرستان و در کل کشور می خواهند مردم کر و کور ولال بشوند، تهمت میزنند و نماز جمعه را تحریم می کنند اما خدا را شاکریم که چشم های بینا و با بصیرتی هستند که اینها را می بینند، باصلابت ایستاده اند و از حقوق مردم دفاع می کنند.

روح الله میرزاییان مسئول بسیج دانش آموزی و دانشجویی شهرستان فراشبند با حضور در نماز جمعه در بین الصلاتین ضمن قرائت بیانیه ای هفته بسیج دانش اموزی را به دانش آموزان و مردم فراشبند تبریک گفت.


متن سخنرانی فرماندهی بسیج دانش آموزی شهرستان فراشبند در نماز جمعه :

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرین

اللّهُمَّ کُن لِوَلیِّکَ الحُجَّه بنِ الحَسَن؛ صَلَواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه؛ فی هذِهِ السّاعه وَ فی کُلِّ ساعَه؛ وَلیًّا وَ حافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینا؛ حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً وَ تُمَتِّعَهُ فیها طَویلا.

 

هرساله از هفتم تا سیزدهمِ آبان ماه به نامِ هفته ی بسیجِ دانش آموزی نامگذاری شده است.

 

هفته ی بسیجِ دانش آموزی یادآورِ دلاورمردی های سی و شش هزار شهیدِ دانش آموزی است که گرچه سن و سالِشان کم بود ولی قلبی بزرگ و عزمی راسخ داشتند و با اِقتدا به سرور و سالار شهیدان، آن حماسه ی عظیم را در هشت سال دفاعِ مقدّس آفریدند. سالروزِ شهادتِ دانش آموزِ شهید محمد حسینِ فهمیده در هشتم آبان که به نامِ روزِ بسیجِ دانش آموزی نامگذاری شده است نقطه ی درخشانِ این حماسه است. همان رهبرِ کوچک که امامِ اُمّت رضوانُ الله تَعالی عَلَیه در توصیفِ کارِ بزرگش فرمودند: «رهبرِ ما آن طفلِ سیزده ساله ای است که با قلبِ خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است با نارنجک خود را زیرِ تانک انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربتِ شهادت نوشید.»

 

مناسبتِ بزرگ و تاریخی در این هفته، یومُ اللهِ سیزدهِ آبان است که سه اتفاقِ مهم، این روز را در تاریخِ انقلابِ اسلامی جاودانه کرده است:

نخست؛ تبعیدِ حضرتِ امام، رِضوانُ الله تَعالی عَلَیه از ایران به ترکیه در سالِ 1343 هجری شمسی.

 

دوم؛ تسخیرِ لانه ی جاسوسی توسطِ دانشجویانِ مسلمانِ پیروِ خطِ امام در سالِ 1358 و بیرون راندنِ بقایایِ پلیدِ آمریکایِ زورگو و مستکبر که امامِ راحل از آن با نامِ انقلابِ دوم یاد کردند.

 

و سوم که نقطه ی برجسته ی این مناسبت است و به همین دلیل به نامِ روزِ دانش آموز نامگذاری شده است حضورِ دانش آموزانِ بصیر و انقلابی در دانشگاه در 13 آبانِ 57 و تظاهرات علیهِ رژیمِ منحوسِ طاغوت و به خاک و خون کشیده شدنِ عدّه ی زیادی از آنان توسّطِ اَیادیِ رژیمِ پهلوی است که حماسه آفرینیِ آنان تا به امروز، سندِ افتخاری است که بر پیشانیِ جامعه ی دانش آموزی می درخشد.

 

شعارِ امسالِ هفته ی بسیجِ دانش آموزی «دانش آموزِ انقلابی و مدرسه ی انقلابی» است.

رهبرِ معظّمِ انقلاب، از ابتدای سال تاکنون، بارها و بارها بر مسئله ی انقلابی بودن تأکید کرده اند. ما دانش آموزانِ بسیجی معتقدیم انقلابی بودن، ویژگی هایی دارد که در رأسِ آن، ولایتمداری است. پیروی از ولایت و گوش به فرمانِ ولیِ فقیه بودن، از مهم ترین موضوعاتی است که در وصیّت نامه ی شهدا، خصوصاً شهدای دانش آموز به چشم می خورد.

 

ویژگیِ مهمِّ دیگرِ انقلابی بودن، استکبارستیزی است که رهبرِ فرزانه ی انقلاب، اخیراً، از آن، با عنوانِ «جهادِ کبیر» یاد کردند. استکبارِ جهانی به سَردَمداریِ آمریکای جنایتکار، از ابتدای پیروزیِ انقلاب، تمامِ توانِ خود را برای مقابله با انقلابِ اسلامی به کار بستند و از هیچ جنایتی فروگذار نکردند. حمایت از منافقین در اوّلِ انقلاب، تجهیز و پشتیبانیِ همه جانبه از صدام، حمله به هواپیمای مسافربریِ ایرانی توسطِ ناوِ آمریکایی و دست داشتن در حوادثِ فتنه ی 88، از جمله وقایعی است که حضورِ آمریکای خبیث و متّحدانش در آنها آشکار است. اکنون نیز خطرِ نفوذ و بدعهدی کردن در عمل به تعهّدات در قِبالِ ایران در مذاکراتِ اخیر از جمله ی نیرنگ های آنان است که هوشیاریِ بیش از پیشِ مسئولین و مدیرانِ کشور را می طلبد.

 

بسیجِ دانش آموزی از جمله تشکُّل های انقلابی و امین و تنها تشکُّلِ دارای مُصوَّبه ی قانونیِ مجلسِ شورای اسلامی و هیئتِ وزیران می باشد که در جهتِ تعالیِ تربیتی و رشدِ انقلابیِ دانش آموزان تلاش می کند. آموزشِ بیش از هشت هزار نفر از دانش آموزانِ فرمانده و شورای واحدهای مقاومت در قالبِ طرحِ یاورانِ ولایت، اعزامِ دانش آموزان به اردوهای راهیانِ نور، تشکیل و راه اندازیِ مساجدِ دانش آموزی، اِرتقای سطحِ علمیِ دانش آموزان با برگزاریِ طرحِ آیه های تمدّن و برنامه های مختلفِ فرهنگی، تربیتی، ورزشی و اجتماعی از جمله ی مهم ترین برنامه ها و مأموریت های بسیجِ دانش آموزی است که محیطی اَمن و پویا را برای دانش آموزان در جنگِ نرمِ امروز فراهم آورده است.

 

اکنون که دشمنانِ یهودی سعودی، با کمکِ اَیادیِ داخلی شان کمرِ همّت برای دست اندازی به حقوقِ مُسلَّمِ ملّتِ انقلابی و مؤمن بسته اند و اهدافِ مختلفی از جمله حمله به محورِ مقاومت در منطقه و نقشه ی حذفِ بسیجِ دانش آموزی را دنبال می کنند، ما وارثانِ مکتبِ شهید فهمیده ها و بهنامِ محمدی ها به آنانی که خواسته یا ناخواسته دست به چنین اعمالی می زنند اعلام می داریم که با تَأسّی از شهدای مدافع حرم تا آخرین قطره ی خونمان بر سرِ آرمان های بلندِ امامِ راحل و شهدا ایستاده ایم و با مولا و مُقتدایمان، اِمامِ زمان عَجَّلَ الله تَعالی فَرَجَهُ الشَّریف و نایبِ برحَقِّشان حضرتِ امام خامنه ایِ عزیز، عهد و پیمان می بندیم که در جهتِ برپاییِ حکومتِ صالحان و مستضعفان تا ظهورِ مُنجیِ عالمِ بشریّت و برپایی عدل و داد در جهان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.

 

 و اما سخنی با مردم شریف شهرستان فراشبند، ما دانش آموزان بسیجی هم همانند شما می بینیم کسانی برای حفظ و منافع خود و برای پیشبرد اهداف ناشایست خود در این شهرستان و در کل کشور می خواهند مردم کر و کور ولال بشوند، تهمت میزنند و نماز جمعه را تحریم می کنند اما خدا را شاکریم که چشم های بینا و با بصیرتی هستند که اینها را می بینند، باصلابت ایستاده اند و از حقوق مردم دفاع می کنند و تا آنجا که مصلحت نظام باشد با شجاعت تمام در نماز جمعه و غیره پرده از افکار و اهداف اینان بر میدارند.

وعدهی ما دانش آموزان و مردم شهید پرور شهرستان فراشبند در یوم الله 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود ومرگ بر ضد ولایت فقیه.

 

اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

تعجیل در فرجِ امام زمان صلوات


نام:
ایمیل:
* نظر: