جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۳۸:۰۴
کد خبر: ۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
سعدالله زارعی در جمع بسیجیان داراب:
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، گردهمایی بزرگ شهرستانی و مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مصلای نماز جمعه داراب برگزار شد.


به گزارش خبرنگار تنویر از داراب، در این مراسم دکتر سعد اله زارعی در خصوص مقام حضرت امام گفت: حضرت امام(ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم اندیشه انقلابی داشتند و در تمامی صحبت هایشان این نکته را حفظ می کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی از چند محور اندیشه های امام خمینی(ره) را نام برد و گفت: دین محور بودن امام به این معنا بود که تلاش می کردند تمام اصول، مسائل و چیز هایی که دنبال می کردند در متن مسائل دینی اما با دیدی روشن بین باشد.

وی در خصوص نظام محوری که اندیشه امام(ره) بود گفت: هر چیزی که به قدرت، دایره و نفوذ جمهوری اسلامی لطمه بزند باید از صحنه کنار برود.

زارعی از سخنان حضرت امام در رابطه با انقلابی بودن خبر داد و گفت: انقلابی بودن در راس آن حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی یکی از راهها برای رسیدن به حکومت امام زمان(عج) نیست، بلکه تنها راه می باشد.

سعدالله زارعی در گردهمایی بصیرت سیاسی در مصلای نماز جمعه با اشاره به مسائل سیاسی روز کشور، یکی از شاخص‌ها را آرامش فضای سیاسی کشور و پرهیز از اظهارات و اقدامات تنش‌زا دانست و افزود: گروههایی که به تنش میان نیروهای خودی روی می‌آورند، مصالح شخصی و جناحی را بر مصالح انقلاب و نظام مقدم می‌دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی، خدمتگزاری به مردم را یکی دیگر از شاخص های موردنظر خود دانست و تصریح کرد: دستگاههای مختلف کشور و گروههای سیاسی در شرایطی که دشمن فشار منسجمی را متوجه مسائل اقتصادی کرده، باید همه صلاحیت‌ها و توانایی‌های خود را در کاهش مشکلات مردم بکار گیرند.

زارعی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به حضور در پای صندوق های رأی افزود: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تکلیف و وظیفه ما است، مردم ایران همیشه حماسه آفریده اند و در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز پرشور و مثال زدنی پای صندوق های رأی خواهند رفت و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله)که امسال را سال حماسه سیاسی نامگذاری کردند، حضور مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی تجلی این شعار خواهد بود.






نام:
ایمیل:
* نظر: