شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۲:۲۴
کد خبر: ۹۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس از سپاه ناحیه کوار بازدید نمود.
بازدید سردار غیاسی از سپاه ناحیه کوار

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کوار، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر در جمع پاسداران سپاه ناحیه کوار گفت : ما به عنوان یک پاسدار بایستی از قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا درس بگیریم که هیچ وقت مرعوب دشمن نشویم و آزادگی داشته باشیم و انقلاب اسلامی ایران با تاسی از عاشورا درس آزادگی و ایستادگی را به ما آموخت و بدانیم شخصیتی که امروز  پرچمدار امام حسین (ع) است  رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است و اگر بخواهیم استمرار راه عاشوراداشته باشیم باید در همه حال گوش به فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم.

بازدید سردار غیاسی از سپاه ناحیه کوار

وی در ادامه در مورد بحث امر به معرو ف و نهی از منکر گفت :ما باید بدانیم بزرگترین معروف و منکر چیست . حفظ انقلاب اسلامی ایران از اهم واجبات و بزرگترین معروف است و بدانیم دشمن اصلی ما کیست و ما در تلاقی با دشمن نخواهیم بود بلکه به دنبال خذف آن وادامه مسیر عاشورا خواهیم بود که این امر با خود سازی و تهذیب نفس میسر نمی شود .

بازدید سردار غیاسی از سپاه ناحیه کوار

فرمانده سپاه فجر بیان داشت: امروز با حضور سپاه و بسیج ما از امنیتی برخورداریم و امروز نگرانی هایی در حوزه جنگ نرم وجود دارد اگر سپاه و بسیج به رسالت خود عمل نمایند هیچ نگرانی نخواهیم داشت.

بازدید سردار غیاسی از سپاه ناحیه کوار

لازم به ذکر است در ابتدای برنامه سرگرد پاسدارعلی امیری فرمانده سپاه ناحیه کوار ضمن خوش آمدگویی به فرمانده سپاه فجر و هیئت همراه گزارشاتی را از وضعیت سپاه وشهرستان کوار به فرمانده سپاه فجر ارائه نمودند.


نام:
ایمیل:
* نظر: