کد خبر: ۹۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

شهید عبدالصمد پولادی سال 1337 در خانواده ای مذهبی قدم به عرصه ی وجود نهاد. ایشان از همان کودکی خیلی فهیم و هوشیار بودند.

شهید تحصیلات دوره دبستان و دبیرستان را با نمرات عالی پشت سر گذاشت و در سال 1357 به خدمت سربازی اعزام شد ولی از آن جایی که دوره ی سربازی ایشان مصادف با انقلاب بود با درایت کامل ، فرمان امام بزرگوار خود را لبیک گفت و همانند تعداد زیادی از سربازان از پادگان فرار کرد و به خیل انقلابیون پیوست .

شهید پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اداره آموزش و پرورش منطقه ی خشت و کمارج مشغول خدمت شد، که همزمان با شروع جنگ تحمیلی بود . چون از اول راه خود را شناخته بود ، لذا برای دفاع از دین و کیان و مملکت خویش به جبهه های حق علیه باطل رفت ، ولی پس از مدتی به دلایلی برگشت . مدتی بعد ازدواج نمود که ثمره ازدواج شان دو فرزند به نام های " روح الله و محمد " می باشد .

شهید پس از چند سال خدمت در آموزش و پرورش مسوولیت امور تربیتی منطقه را بر عهده گرفتند . لازم به ذکر است که قبل از ایشان 4 نفر از مسوولان اداره یکی پس از دیگری به شهادت رسیده بودند. شاید به او الهام شده بود که دیگر نوبت تو می باشد.

شهید از سال 1364 چندین بار به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در فروردین ماه 1366 در خط مقدم جبهه شربت شهادت نوشید و به آرزوی دیرینه خود رسید.

فرازی از وصیت نامه ی شهید

- خدایا تو خود می دانی که همیشه از تو تقاضا داشته ام که پایان مرگم را شهادت در راهت قرار دهی . من جلو امام حسین (ع) خجالت می کشم که به غیر از شهادت از دنیا بروم.

- مردم قدر انقلاب و رهبر عزیزمان را بدانید. تمام این سختی ها و مشکلات بعد از جنک امتحان خداست سعی کنید از امتحان خدا خوب در آیید.

- من راضی نیستم که اسم مرا به مدرسه یا هر موسسه ای یا مسابقه ای و غیره همراه کند و آنها را به نام حقیر آلوده کنند. نمی خواهم بعد از مرگم اسمم جایی باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: