سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۵:۰۳
کد خبر: ۹۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
فرمانده سپاه شهرستان مهر:
بزرگترين قدرت نرم نظام جمهوري اسلامي بي اعتمادي به آمريكا است لذا در سياست و ديانت كاملا در تقابل با امريكا هستيم و تفاوتي ندارد كه در امريكا چه كسي رئيس جمهور شود.

به گزارش تنوير سرهنگ دوم پاسدار محمد رسول رضايي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مهر در بين الصلاتين نماز جمعه شهر مهر بيان داشت: خداي خود را سپاس گزارم كه به من توفيق عنايت فرمود كه خدمت گزار شما مردم ولايي، مومن و متدين در نهاد مقدس سپاه باشم، مسئولين عزيز و اقشار مختلف جامعه با آمدن خود در اين مكان مقدس و حضورشان در برنامه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي و بصيرتي كه اين نهاد مقدس تدوين و تبيين مي كند و با ارائه راهكار ها، نصايح، پيشنهادات و انتقادات خود در اين مسير پر خطر و در اين رسالت سنگين ما را ياري كنند.

وي اضافه كرد: دو اصل برگفته از دين، انقلاب، انديشه حضرت امام و توصيه مقام معظم رهبري به امت حزب الله است كه بايد بيش از اصول ديگر به آن توجه شود و نياز امروز جامعه است و دشمن بر اين دو اصل برنامه ريزي فراوان كرده است.

رضايي افزود: اصل اول همدلي و همزباني و وحدت و يكپارچگي است كه قرآن كريم در این رابطه مي فرمايد: "واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا"

وي بيان داشت: در مقابل دشمن اولين قدم همدلي و وحدت است واز همه مي خواهم كه دست وحدت وهمدلي به هم بسپاريم تا بتوانيم كنار هم به جامعه و مردم ولايت مدار شهر مهر خدمت ارزنده داشته باشيم و از همجمه ها و تاكتيك ها و برنامه هاي دشمن نهراسيم، بنده هركسي و در هر مسندي باشد كه ندايش نداي وحدت و همدلي باشد در كنارش خواهم بود و از او حمايت خواهم كرد و هدفمان در اين راه خدمت به مردم و رضاي خداوند و مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه مهر تصريح كرد: اصل دوم كه دشمن با تجهيزات و تبليغات كسترده به آن پرداخته، اصل استكبار ستيزي است، آيات قرآن، آموزه هاي ديني، مكتب عاشورا، سخنان حضرت امام(ره) و منويات مقام معظم رهبري(مد ظلع العالي) به ما مي گويند كه بايد در برابر دشمنان مانند كوه ايستادگي كنيم و مصداق آيه"فلا تطع الكافرين وجاهدهم به جهادا كبيرا" باشيم.

وي تاكيد كرد: اگر توانستيم در مقابل شيطان درون و نفس اماره مقابله كنيم و پيروز شويم و با وحدت و همدلي با هم يكپارچه شويم و همكاري كنيم قطعا مي توانيم در مقابل دشمنان و شيطان صفتاني كه از شيطان تقليد و به دنبال دلبستگي ها و منافع مادي هستند ايستادگي كنيم.

فرمانده سپاه مهر گفت: قرآن صراحتا به ما می فرماید كه دشمنان ما يهود و نصاري است و امروز سردمدارن يهود امريكا و اسرائيل هستند همان كسي كه امام در رابطه با آن فرمود آمريكا تروريسم بالذات و ام الفساد قرن است وی ادامه داد مگر امام نفرمود اگر صداي الله اكبر از مساجد و مناره هايي در امريكا شنيديد به امريكا اعتماد نكنيد و مقام معظم رهبري در جمع كاركنان سپاه فرمودند كه بزرگترين قدرت نرم نظام جمهوري اسلامي بي اعتمادي به امريكا است لذا در سياست و ديانت كاملا در تقابل با امريكا هستيم و تفاوتي ندارد كه در آمريكا چه كسي رئيس جمهور شود.

وي با اشاره به تظاهرات آمريكا در رابطه با پيروزي دونالد ترامپ در انتخابات رياست جمهوري اين كشور بيان داشت: اگر در كشور ما كوچكترين اختلافي بين دو برادر به وجود بيايد رسانه هاي يهودي، آمريكايي، انگليسي و اسرائيلي سريع آن را برجسته مي كنند ولي امروز مي بينيد در كشور آمريكا چه خبر است.

عضو شوراي تامين شهرستان مهر اظهار داشت: هركسي در آمريكا رئيس جمهور شود مخالف با اسلام و بيداري اسلامي است، در منطقه و بين الملل ما با آمريكا و اسرائيل در تقابل هستيم، در مسئله فلسطين، لبنان، سوريه، يمن و بحرين همه آن كساني كه به اعتقاد ما مظلوم هستند به انديشه آمريكا و اسرائيل تروريسم هستند.

وي افزود: به فرموده امام علي (ع) يكي از فتنه هاي آخر الزمان دست دوستي به طرف دشمن دراز كردن است، اميدمان به خداست و اگر گفتيم لا حول ولا قوه الا به الله بايد توكل بر خدا و توسل ائمه كنيم اگر به عاشورا اعتقاد داريم بايد رفتار و كردار ما بر اساس رفتار ، كردار و هدف امام حسين(ع) باشد.

رضایی تصریح کرد: امروز عده اي به امام حسين(ع) اقتدا كردند و در سوريه و عراق سر از بدنشان جدا مي شود و در برابر دشمن قد علم كردند و در مقابل جبهه هاي تكفيري ايستادگي مي كنند ما هم مي توانيم در اين شهرستان مدافع حريم آل الله و مدافع حريم خانواده باشيم.

امروز دشمنان يهودي با ماهواره ها، شبكه هاي اجتماعي و ابزار عملي و تكنولوژي وارد منازل ما شده، مي طلبد كه بيدار شويم و دست از اختلاف سليقه ها برداريم و متحد،با صلابت، شجاعت و با اقتدا به مكتب عاشورا در برابر تمام هجمه هاي دشمن ايستادگي كنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: