پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۲۰:۲۴
کد خبر: ۹۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
گزارش تصویری

به گزارش تنویر و به مناسبت هفته دانش آموزي رزمايش پدافند غير عامل در مدرسه امام خميني (ره) زرقان با همکاری دانش آموزان بسیجی و دستگاه‌های دولتی اعم از هلال‌احمر، آموزش و پرورش ، آتش نشانی و سپاه ناحیه زرقان برگزار شد.

رئيس مجمع قشر بسيج زرقان سرهنگ قاسم جمالي گفت: دشمن هم اکنون در بعد فرهنگی، فرهنگ و اعتقادات مردمی را نشانه گرفته است، این موضوع نیازمند مقابله است تهدید نرم از ابزارهای دشمن بوده که اعمال می کند و ایجاد وابستگی در دانش آموزان به علوم بی روح غربی از نمادهای این نوع تهدیدات است.
وي با اشاره به شهيد ابواحسن شكرگزار گفت:هنگام بمباران هوايي عراق به پالايشگاه زرقان ابوالحسن شكرگزار مجروح و به بيمارستان نمازي شيراز انتقال داده ميشود و در آنجا به شهادت مي رسد.

مسئول عمليات ناحيه بسيج مقاومت زرقان مسلم نريماني گفت:اين رزمايش باعث مستحکم شدن دانش آموزان در مقابل هر گونه تهدید دشمن و آمادگی آن ها برای عملیات امداد و نجات و آشنایی با روش های حملات دشمن است.

دانش آموزان در این رزمایش ضمن مقابله با تهدیدهای هوایی و زمینی دشمن با عملیات امداد و نجات، مهار آتش و کمک به دانش آموزان مصدوم آشنا شدند و توانمندی‌های خود را در مواجهه با بروز حوادث و حملات مورد آزمایش قرار دادند.


پدافند غیر عامل در مدرسه امام خمینی(ره)زرقان


نام:
ایمیل:
* نظر: