کد خبر: ۹۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
فرمانده سپاه عشایر فارس:
فرمانده سپاه عشایر فارس، در جمع دانش آموزان بسیجی شبانه روزی فیروز آباد و تیزهوشان صدرا که صبح امروز به مناطق عملیاتی جنوب(راهیان نور) اعزام شدند گفت: دشمن با جریان نفوذ قصد دارد تا ارزش ها را کم رنگ کند و فرهنگ جهاد و شهادت را از بین ملت ایثارگر بردارد.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، سرهنگ عیسی افسری گفت: امروز که در دوران مدرن و بعضا پسا مدرن به سر می بریم شاهد گسترش رسانه در حوزه های مختلف هستیم که هر لحظه در حال یادگیری و نوع یادگیری ما به صورت مشاهده ای است.
سرهنگ عیسی افسری، بیان داشت: امروز دشمن متوجه شده که بهترین اثری که می تواند روی مخاطب تاثیر منفی ایجاد کند ساخت سریال هایی در حوزه خانواده است که بعضا با ساخت 150 قسمت از این نوع سریال ها و از طریق جنگ نرم به اهداف شوم خود دست یابد.
فرمانده سپاه عشایر فارس، اظهار داشت: مخاطب در نگاه اول به این سریال ها جذب می شود و با گذشت چند قسمت از این نوع سریال مجبور می شود تا تمام قسمت های آن را مشاهده کند و دشمن با یادگیری مشاهده ای می تواند به مقصود خود برسد.
 سرهنگ عیسی افسری، یادگیری مشاهده ای را اثری قوی برای جذب مخاطب عنوان کرد و گفت: ماهواره ها و فضای مجازی با این نوع نگاه به دنبال تسخیر اذهان عمومی اند که متاسفانه در خانواده های ایرانی شاهدیم که افراد یک خانواده  در کنار هم زندگی می کنند اما دل های آن ها فرسنگ ها با هم فاصله دارد که این نمونه بارز فروپاشی خانواده ها با یادگیری مشاهده ای است .
فرمانده سپاه عشایر فارس، در ادامه افزود: نگاه به سریال های ماهواره ای و ورود به شبکه های مجازی باعث می شود تا مخاطب اختلاط بین زن و مرد و روابط بین آن ها را عادی تلقی کند و نوعی همذات پنداری و شبیه شدن  با کاراکتر اصلی فیلم داشته باشد.
سرهنگ عیسی افسری، یکی دیگر از بازخوردهای فیلم ها و سریال های ماهواره ای و ورود به شبکه های مجازی را بلوغ زودرس جنسی در بین کودکان دانست و اذعان داشت: نهادینه کردن بی غیرتی و مجاب کردن مخاطب برای خیانت، روابط دختر و پسر قبل از ازدواج، قداست زدایی در بین مردم و در نهایت طلاق عاطفی که مقدمه طلاق ثبتی برای خانواده ها است از دیگر برنامه های شوم شبکه های مجازی و ماهواره ها می باشد که مردم با بصیرت بیشتر و دلسوزی برای فرزندان و خودشان از این غول رسانه ها جهت آرامش در خانواده ها دوری کنند.   

نام:
ایمیل:
* نظر: